“Dlaczego nie warto jechać do Davos”

opublikowano: 25-01-2012, 07:38

Organizatorzy Światowego Forum Gospodarczego, chcą by to wydarzenie było czymś więcej niż jest w rzeczywistości, czyli prestiżowym kółkiem forum dyskusyjnym. Ich ambicja jest, by wpływało na politykę zarówno na poziomie krajowym, regionalnym jak i globalnym – uważa Mohamed El-Erian, zarządzający największego na świecie funduszu obligacji, PIMCO.

Ekonomista zapewnia na swoim blogu na stronach agencji Reuters, że pomimo licznych zaproszeń nigdy nie był w Davos i również w tym roku się nie wybiera. Jego zdaniem jest to dobre miejsce dla wielu polityków, naukowców, prezesów firm, przedstawicieli świata mediów, czy gwiazd filmowych. Warto jest się tam pokazać i zawrzeć nowe znajomości.

El-Erian podkreśla, że pomimo ambicji organizatorów Davos w kontekście coraz większej niepewności na świecie nie miało dużego wpływu na rozwój wydarzeń. Jako jeden z głównych powodów wymienia zbyt ambitną agendę, która obejmuje zbyt dużo tematów.

Wielu uczestników jest przekonanych, że zbyt dużo czasu poświęca się sporom o to co się wydarzyło – szczególnie jeśli sprawy toczą się bardzo źle – a zbyt mało przeznacza się na zastanawianie nad tym co czeka nas za następnym zakrętem.

Jednak fundamentalnym problemem jest to, że wielu kluczowych uczestników forum nie interesują ambicje organizatorów i czasem wydają im się nawet podejrzane.

- W efekcie kluczowi gracze nie chcą brać w wydarzeniu aktywnego udziału, a tym bardziej delegować ważnych osób do Davos – napisał El-Erian.

Bloomberg
Bloomberg
None
None
Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ

Polecane