DM Banku Handlowego miał w listopadzie największy udział w obrotach na GPW

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 06-12-2005, 11:35

DM Banku Handlowego SA utrzymał w listopadzie pozycję lidera pod względem udziału w obrotach na warszawskiej giełdzie - poinformowała Giełda Papierów Wartościowych w "Cedule Giełdowej".

DM Banku Handlowego SA utrzymał w listopadzie pozycję lidera pod względem udziału w obrotach na warszawskiej giełdzie - poinformowała Giełda Papierów Wartościowych w "Cedule Giełdowej".

Obroty DM Banku Handlowego na rynku akcji wyniosły w listopadzie 2,85 mld zł, czyli 16,2 proc. całości obrotów. Drugim biurem w rankingu jest CDM Pekao, którego udział wyniósł 13 proc., a trzecim DM BZ WBK z udziałem 11,7 proc.

Łącznie, obroty na rynku akcji w listopadzie spadły do 17,57 mld zł z 19,8 mld zł miesiąc wcześniej.

Pod względem wielkości udziału w obrotach na rynku obligacji najlepszy wśród biur maklerskich był w listopadzie BDM PKO BP, który zanotował obroty w wysokości 156 mln zł, co stanowiło 38,4 proc. ogółu obrotów na tym rynku. Kolejne miejsca zajęły: CDM Pekao z 30,5-proc. udziałem oraz DM Banku Handlowego (6,5 proc.).

Łączne obroty na rynku obligacji w listopadzie spadły do 405,5 mln zł z 641 mln zł w październiku.

W zestawieniu udziału domów maklerskich na rynku kontraktów terminowych pierwsze miejsce przypadło DM BOŚ z 196.921 kontraktami i 20,1 proc. udziału w tym segmencie rynku. Kolejne miejsca zajęły DI BRE Banku z 12,6-proc. udziałem w rynku i DM BZ WBK (12,5 proc.).

Łącznie w listopadzie, w obrocie znalazły się 981.362 kontrakty wobec 1.272.694 kontraktów miesiąc wcześniej.

Na rynku opcji największy obrót wygenerowali klienci DI BRE Banku: 24.254 opcji, co dało im 36,8-proc. udział w łącznych obrotach. Kolejne miejsca zajęły BM BPH z udziałem 20,5 proc. oraz BDM PKO BP - 9,3 proc.

Łącznie w listopadzie, w obrocie znalazło się 65.826 opcji, podczas gdy przed miesiącem handlowano 95.020 opcjami.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane