DM BDM podwyższył wycenę Artifeksu Mundi o 60 proc.

opublikowano: 16-04-2021, 11:51
aktualizacja: 16-04-2021, 12:11

Analityk DM BDM Krzysztof Tkocz podwyższył cenę docelową akcji Artifex Mundi do 22,5 zł z 13,9 zł poprzednio. Podtrzymał rekomendację „kupuj”.

„Spółka z miesiąca na miesiąc udowodnia jak duży potencjał drzemie w aplikacji „Unsolved”, pokazując w odczytach przychodowych poziomy sięgające 1,8 mln zł miesięcznie, co jest wysokością znacznie przewyższającą nasze wcześniejsze szacunki” – czytamy w raporcie.

W poprzedniej rekomendacji BDM spodziewał się przychodów w 2021 roku z „Unsolved” na poziomie 7,2 mln zł, a obecnie uważa, że realnym poziomem jest 25,5 mln zł. Zwraca uwagę, że produkt ten cały czas znajduje się w początkowej fazie, a plany jego rozwoju są rozpisane na wiele miesięcy w przód.

„Obecnie deweloper pracuje nad rozbudową metagry o nowe funkcjonalności (gift pass, reklamy, waluta premium, metaosiągnięcia), a także nad nowymi ścieżkami UA (Google Ads, Unity Ads, IronSource). Wszystko to naszym zdaniem będzie miało wpływ na dalszą poprawę ścieżki wynikowej spółki” – napisano w raporcie.

W związku z wysoką bazą przychodową segmentu gier HOPA z 2020 roku, którego wyniki zostały napędzone pandemią analitycy spodziewają się, że spółce nie uda utrzymać się tak wysokich poziomów monetyzacji. Jednak dzięki dalszemu portowaniu HOPÓw na konsole, mają to być znacznie wyższe poziomy niż w 2019 roku. W 2021 spodziewają się przychodów z tej gałęzi działalności w wysokości 18 mln zł, co oznacza 13,3 proc. spadku rdr. W latach 2022-2024 prognozują utrzymanie się stabilnej monetyzacji na poziomie ok. 17-18 mln zł.

W związku z przejściem gry „Bladebound” do trybu low maintenance, spodziewają się utrzymania przychodów na zbliżonym poziomie do ostatnich odczytów z końcówki 2020 roku (ok. 0,3 mln miesięcznie), co przełoży się na 3,6 mln zł w całym 2021 roku.

Artykuł jest skrótem raportu wydanego przez DM BDM 16 kwietnia. Raport powstał na zlecenie GPW w ramach Giełdowego Programu Wsparcia Pokrycia Analitycznego.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane