Do źródeł tożsamości

AB
opublikowano: 20-08-2007, 00:00

Maria Seweryn została ambasadorem marki Kropla Beskidu

Maria Seweryn została ambasadorem marki Kropla Beskidu

w kampanii koncernu Coca-Cola „Po Kropli do źródła".

Aktorka wraz z rodziną zachęca do pielęgnowania tradycji rodzinnych, odkrywania źródeł pochodzenia i spędzania czasu z najbliższymi. Kampania zaprasza do tworzenia swego drzewa genealogicznego na plakacie przygotowanym przez Edwarda Lutczyna. Z kolei Grzegorz Turnau, Grażyna Wolszczak, Joanna Pierzak, Ilona Felicjańska i Ewa Skibińska oprowadzają po miastach, z których pochodzą: po Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Trójmieście.

W kampanii wykorzystano media kobiece i regionalne. Pojawiła się także w cyklu „Spacerowników”, dodatków do „Gazety Wyborczej”. W pięciu kolejnych wydaniach stołecznych Maria Seweryn oprowadzała czytelników po ważnych dla niej dzielnicach Warszawy. W ogólnopolskich dodatkach o swoich rodzinnych miastach opowiadali ambasadorzy lokalni.

Kampania potrwa do listopada 2007 roku. Zaplanowała i prowadzi ją agencja Primum Public Relations. Media kupował dom mediowy Starcom.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: AB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu