Dobry rok DPD Polska

MIB
24-01-2018, 22:00

Grupa kapitałowa DPD Polska obsłużyła w 2017 r. 126 mln paczek, notując ponad 1,6 mld zł wpływów.

W obu przypadkach to historyczne rekordy. Wzrost liczby paczek wyniósł 23 proc., natomiast przychody urosły o ponad 19 proc. W minionym roku w sieci DPD Polska obsługiwano średnio ponad 500 tys. paczek dziennie. W okresach szczytów paczkowych ich liczba dochodziła zaś do 900 tys. (średnio 30 doręczeń na sekundę).

— Tak dobre wyniki to przede wszystkim rezultat świetnej koniunktury w e-commerce i wysokiej konsumpcji w gospodarce — komentuje Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska. W 2017 r. zarządzana przez niego firma zakończyła wdrożenie płatności elektronicznych u kuriera za przesyłki pobraniowe. DPD Polska udało się też zrealizować również swoje cele dotyczące rozwoju sieci punktów nadania i odbioru DPD Pickup — dzisiaj ma niemal 2 tys. tych placówek. DPDgroup doręcza codziennie na całym świecie cztery mln przesyłek. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Dobry rok DPD Polska