Dom i ogród w sieci

BAW
18-10-2017, 22:00

E-GAZELE BIZNESU 2017: LIDER DOLNOŚLĄSKI — P4 SOLUTIONS (16. MIEJSCE W KRAJU)

Nie chcemy być jedynie sklepem internetowym — podkreśla prezes dolnośląskiej e-Gazeli

W2012 r. studiowałem MBA w ramach Programu WIEMBA Uniwersytetu Warszawskiego. Jako temat pracy końcowej wybrałem zbadanie możliwości zbudowania internetowego marketu budowlanego. Mając doświadczenie ze współpracy z firmami łączącymi e-commerce i „budowlankę” z Wielkiej Brytanii, gdzie studiowałem i pracowałem, i z merytorycznym wsparciem profesorów Mieczysława Grudzińskiego i Krzysztofa Obłoja, stworzyłem projekt StukPuk.pl — opowiada Tomasz Jankowski, prezes P4 Solutions. Cztery miesiące od uzyskaniu dyplomu MBA znalazł inwestorów, a po kolejnych dwóch zrezygnował z posady dyrektora marketingu w Selenie. Pierwszą wersję sklepu uruchomił w 2012 r. Obecna jest już inna, a firma zatrudnia 10 osób.

— Stawiamy na maksymalny outsourcing. W świecie e-commerce trudno nadążyć za nowinkami i trzeba powierzyć zadania firmom specjalizującym się w konkretnych narzędziach i rozwiązaniach. To daje możliwości szybkiego reagowania — mówi Tomasz Jankowski.

W ofercie StukPuk.pl jest 30 tys. produktów, a wkrótce pojawi się kilkanaście kolejnych. — Żaden inny sklep w Polsce nie ma takiej oferty w kategorii Dom i Ogród — uważa prezes. Jako inne atuty wymienia szybką i darmową dostawę wieloma kanałami do wszystkich krajów Europy, konkurencyjność i transparentność cen.

— Nasze produkty są średnio o 30 proc. tańsze niż w tradycyjnych marketach budowlanych. W porównywarkach cenowych większość naszych produktów zajmuje czołowe miejsca również wśród ofert innych sklepów online. A naszym priorytetem jest również bezpieczeństwo zakupów i danych klientów — podkreśla Tomasz Jankowski. Firma wdraża dostępne na rynku narzędzia wsparcia sprzedaży, ale pracuje też nad własnymi rozwiązaniami, które pozwolą wyróżnić się na tle konkurencji. Chodzi m.in. o system do kosztorysowania remontu i budowy z kalkulatorem zużycia materiałów i modułem do prowadzenia projektu.

— Wychodząc naprzeciw temu, co, naszym zdaniem, nieuniknione, stworzyliśmy narzędzie dla firm, które chcą rozpocząć przygodę z europejskimi rynkami Amazona. Expandica.com pozwala na analizę potencjału sprzedażowego produktów i zarządzanie ofertą na platformach Amazona. Oprócz analizy produktowej doradzamy też w sprawach sprzedaży na Amazonie — opowiada prezes. Zapowiada też stworzenie kompletnej oferty produktowej dla osób prywatnych i firm, które budują i remontują mieszkania.

— Nie chcemy być jedynie sklepem internetowym, ale dążymy do ułożenia rynku materiałów budowlanych w Polsce, aby klienci byli pewni, że kupują dobre jakościowo produkty w najkrótszym łańcuchu i optymalnej cenie, modelu logistycznym i z gwarancją profesjonalnej obsługi — dodaje Tomasz Jankowski. © Ⓟ

Oferta. StukPuk.pl proponuje prawie 30 tys. produktów. Żaden inny sklep w Polsce nie ma takiej oferty w kategorii Dom i Ogród — uważa Tomasz Jankowski, prezes P4 Solutions.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: BAW

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Dom i ogród w sieci