„Donos” szefa Colloseum wchodzi na salony

DI, "Presserwis"
opublikowano: 29-07-2011, 10:10

Pismo, które Józef Jędruch założył by  udowadniać swoją niewinność, będzie można kupić w całej Polsce.

- Magazyn „Donos” stworzony przez Józefa Jędrucha, byłego właściciela Konsorcjum Colloseum, skazanego dwa miesiące temu w sprawie wyłudzeń ponad 400 mln zł, stał się ogólnopolskim miesięcznikiem – czytamy w "Presserwis"

- Ma 5 tys. nakładu i kosztuje 10 zł. Jest wydawany na kolorowym papierze i dystrybuowany w salonach prasowych sieci Empik, InMedio i Relay. Wydawca wykupił nawet w tym celu ekskluzywne stojaki. Jędruch wciąż jest jego redaktorem naczelnym i głównym autorem.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI, "Presserwis"

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Kariera / „Donos” szefa Colloseum wchodzi na salony