DPD ma usługę dla kupujących online

MIB
14-06-2007, 00:00

DPD Polska wprowadził do oferty usługę DPD Consumer Premium. Jest to rozwiązanie — jedno z pierwszych na naszym rynku — uwzględniające potrzeby klientów korporacyjnych i odbiorców indywidualnych z segmentu B2C, a szczególnie e-commerce. Nowa usługa daje możliwość dopasowania oferty do indywidualnych potrzeb odbiorcy, który sam określa czas i miejsce doręczenia, decyduje o tym, w jaki sposób chce być poinformowany o dostawie oraz w rezultacie, rezygnując bądź wybierając dodatkowe opcje, definiuje ostateczną cenę usługi.

— Nasze narzędzia można wykorzystywać np. na stronach e-sklepów. Odbiorca może określić dogodny dla siebie czas i adres doręczenia — mówi Rafał Nawłoka, prezes DPD Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MIB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / DPD ma usługę dla kupujących online