Dr Bardadyn jedzie do Bahrajnu

MICH
opublikowano: 11-05-2012, 00:00

Powstaje nowa sieć franczyzowa Fit Food Fun — pełna koktajli i soków owocowych.

Dr Marek Bardadyn zaczął od układania diet i doradzania swoim pacjentom, jak zachować sprawność i formę, później przyszły książki, wczasy odchudzające i catering dietetyczny. Teraz wypuszcza razem z ZPC Otmuchów pierwszą z zaplanowanych czterech linii muesli, koktajli i batonów oraz buduje sieć franczyzową Fit Food Fun.

— Produkty właśnie wchodzą na rynek. Na początek będą dostępne w delikatesach, takich jak Piotr i Paweł czy Alma — mówi Zuzanna Ploch, brand manager w firmie Dr Bardadyn. Wiadomo już, ile za część jej przepisów i know-how zapłacą franczyzobiorcy.

— Do tej pory otworzyliśmy jeden punkt w centrum handlowym w Bielsku-Białej, a do końca roku chcielibyśmy mieć ich 10. Nasz pomysł to stoisko w formie wyspy będące alternatywą dla fast foodów. Fit Food Fun ma oferować nasz sztandarowy produkt, czyli koktajle, soki owocowe i warzywa. Jesteśmy otwarci na propozycje ze strony partnerów — możliwe jest rozszerzenie asortymentu o kanapki i inne zdrowe przekąski czy sprzedaż książek zgodnych z naszą koncepcją. Koszt franczyzy to 2 tys. zł plus 5 proc. od obrotów — opowiada Zuzanna Ploch.

Na razie Dr Bardadyn rozmawia z kilkunastoma potencjalnymifranczyzobiorcami. Równocześnie firma współpracuje z restauracjami oferującymi dietetyczne posiłki i jest też zainteresowana rozwojem cateringu dietetycznego.

— Chcemy zaistnieć w krajach arabskich. Prowadzimy rozmowy w Bahrajnie. Tamtejszym hotelowym gościom oferowalibyśmy wczasy nie grupowe, ale w pełni zindywidualizowane i jak najbardziej luksusowe — twierdzi brand manager Dr Bardadyn.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MICH

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy