Drogerie Natura powiększą sieć

KSA
17-09-2010, 00:00

Polbita myśli o sprzedaży w internecie. To jednak pieśń przyszłości. Teraz liczy się realna sieć sklepów.

Polbita myśli o sprzedaży w internecie. To jednak pieśń przyszłości. Teraz liczy się realna sieć sklepów.

Polbita, właściciel Drogerii Natura, zakłada, że sieć sprzedaży spółki urośnie w tym roku o około 20 lokalizacji, co będzie kosztowało nieco ponad 20 mln zł. Teraz liczy 220 sklepów własnych i 11 agencyjnych oraz 27 franczyzowych.

— Nie jest łatwo z lokalizacjami. Szukamy zarówno w większych i mniejszych centrach handlowych, jak i przy głównych ulicach — mówi Wojciech Filipczyk, prezes Polbity.

Spółka myśli też o uruchomieniu sprzedaży przez internet.

— Ale to projekt nie na teraz. Na razie skupiamy się na rozwoju "realnej" sieci sprzedaży. Szacuję potencjał na około 600 sklepów — tłumaczy Wojciech Filipczyk.

Polbita zakłada zarówno rozwój organiczny, jak i przez przejęcia. W roku obrotowym 2009/10 spółka miała 378 mln zł przychodów i 24,9 mln zł EBITDA. Spodziewa się, że w kolejnym roku wyniki mogą wzrosnąć o 10 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KSA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Drogerie Natura powiększą sieć