Druga edycja Gazel Biznesu

Wojciech Kowalczuk
03-09-2001, 00:00

Druga edycja „Gazel Biznesu”

Redakcja „Pulsu Biznesu” już po raz drugi organizuje ranking najbardziej dynamicznie rozwijających się średnich przedsiębiorstw — „Gazele Biznesu”. Czytelnikom, którzy dotychczas nie zetknęli się z tą nazwą, przypominamy, że jest to ranking firm, którym wielkość obrotów, zysków i zatrudnienia nie pozwala zaistnieć w zestawieniach największych czy najbardziej zyskownych podmiotów gospodarczych, lecz ich szybki i stały rozwój zasługuje na uwagę. Istotną cechą „Gazel”, którą chcemy promować organizując nasz ranking, jest ich „przejrzystość”, czyli skłonność do prezentowania danych finansowych.

Celem naszego rankingu jest również promowanie podmiotów gospodarczych działających w różnych regionach kraju, ponieważ dotychczas, jeśli chodzi o zainteresowanie mediów, na najlepszej pozycji znajdowały się firmy z centralnej Polski. Aby udowodnić, że gospodarka nie kończy się na stolicy, planujemy sporządzenie 16 podrankingów wojewódzkich. Nagrody — statuetki dla najlepszych „Gazel” i dyplomy dla wszystkich notowanych firm z danego województwa będą wręczane na spotkaniach organizowanych przez redakcję w poszczególnych regionach. Każde z takich spotkań zostanie połączone z seminariami poświęconymi problemom związanym z prowadzeniem działalności gospodarczej.

Firmy zgłaszające się do konkursu nie ponoszą w związku z tym żadnych opłat.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wojciech Kowalczuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Druga edycja Gazel Biznesu