Dwa światy producenta gier

opublikowano: 16-06-2020, 22:00

Bored Games chce zadebiutować na giełdzie jeszcze w tym roku, a przy okazji zgarnąć od inwestorów 1 mln zł.

Inwestorzy przyzwyczaili się do regularnie prowadzonych ofert producentów gier cyfrowych, tymczasem po kapitał zamierza sięgnąć wydawca gier planszowych, które docelowo będą też digitalizowane. Prawdopodobnie w III lub IV kwartale 2020 r. Bored Games wejdzie na NewConnect.

— Z INC, który jest naszym doradcą, pracujemy nad przygotowaniem odpowiedniej dokumentacji — mówi Sebastian Srebro, prezes Bored Games.

Większość akcji — 65 proc. — należy do RLTY (Royalty Investments), 20 proc. akcjonariatu stanowią inwestorzy indywidualni, a pozostałe 15 proc. akcji ma Sebastian Srebro. Przed debiutem firma chce przeprowadzić emisję akcji.

— Szacujemy, że będzie ona miała wartość około 1 mln zł i zostanie skierowana do inwestorów indywidualnych — dodaje Sebastian Srebro.

Mniej więcej w tym samym czasie, w którym sprzedawane będą akcje, do sprzedaży trafi także pierwszy tytuł Bored Games — „Horror Game Show”. W tej grze gracze-milionerzy sponsorują seryjnych morderców.

— Gra została dobrze przyjęta, co przed wybuchem pandemii koronawirusa mieliśmy okazję wielokrotnie sprawdzić na międzynarodowych targach branżowych. Biorąc pod uwagę nasz background i obecność w grupie spółek gamingowych, mamy w planach wydawanie naszych tytułów w wersjach zdigitalizowanych. Pamiętajmy, że unikalne IP danego projektu daje mu nawet do pięciu „żyć”, to znaczy, że jeden koncept może być eksploatowany w wieloraki sposób — wyjaśnia Sebastian Srebro.

Do RLTY należą akcje m.in. Hydra Games i Drago Entertainment. Obie również zmierzają na NewConnect.

4 - tyle spółek zadebiutowalo na NewConnect w 2020 r.

Opowieści z arkusza zleceń
Newsletter autorski Kamila Kosińskiego
ZAPISZ MNIE
×
Opowieści z arkusza zleceń
autor: Kamil Kosiński
Wysyłany raz w miesiącu
Kamil Kosiński
Newsletter z autorskim podsumowaniem najciekawszych informacji z warszawskiej giełdy.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Szymon Maj

Polecane