Dworak: Abonament RTV jest w interesie komercyjnych nadawców

20-08-2004, 11:39

Prezes Telewizji Polskiej Jan Dworak powierdział, że niedaleko jest już do porozumienia w dyskusji na temat abonamentu dla mediów publicznych. Prezes TVP wyraził ponadto nadzieję, że nadawcy komercyjni zrozumieją, że jeśli media publiczne będą funkcjonować dzięki abonamentowi, to automatycznie będą mniej zabiegać o reklamy.Jan Dworak przypomniał w radiowych "Sygnałach Dnia" w Pierwszym Programie Polskiego Radia, że abonament w polskich realiach finansuje jedną trzecią pracy twórczej TVP i prawie 80 procent produkcji Polskiego Radia. Jan Dworak podkreślił, że to media publiczne...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Dworak: Abonament RTV jest w interesie komercyjnych nadawców