Dworucha pilotuje f25

MAZ
opublikowano: 08-10-2008, 00:00

Przez cztery lata odpowiadał za produkcje wideo w agencji interaktywnej MRM Worldwide. Aż powiedział: dość. I poszedł na swoje.

Przez cztery lata odpowiadał za produkcje wideo w agencji interaktywnej MRM Worldwide. Aż powiedział: dość. I poszedł na swoje.

Marcin Dworucha założył we wrześniu dom produkcyjny f25. Czym się zajmuje ten mim z zamiłowania (występował w amatorskiej pantomimie w Rejowcu Fabrycznym)? Wyspecjalizowaną produkcją.

— Realizujemy filmy wideo wyłącznie na potrzeby internetu — tłumaczy Marcin Dworucha.

Jakie konkretnie? Spoty reklamowe, filmy wirusowe, seriale interaktywne, teleturnieje, reality show, a także reportaże.

Ledwo wystartował, a już ma na koncie kilka zrealizowanych projektów. Dla agencji interaktywnej Hypermedia przygotował cztery filmiki wideo do kampanii strojów sportowych Reeboka, dla poprzedniego pracodawcy, MRM Worlwide, zrobił filmy do sieci na 70-lecie Nescafe, a dla 180heartbeats do kampanii Samsunga "Wyobraź sobie, że jesteś księgową".

Współpracuje ze specjalistami z branży interaktywnej i filmowo-telewizyjnej.

— Nie jestem z nimi związany umowami o pracę. Wykonują dla mnie projekty na zlecenie. Ale szukam ludzi do zatrudnienia na stałe — przyznaje Marcin Dworuch.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MAZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy