Dynamika w biznesie z Microsoft Dynamics

Adam Komorowski
04-11-2011, 00:00

Współczesna gospodarka to istny tygiel zdarzeń, na które przedsiębiorcy nie mają wpływu. Definiowanie strategii biznesu i prognozowanie zysków jest arcytrudne. Jak zdefiniować usługi i produkty, które będą odpowiedzią na ciągle się zmieniające potrzeby klientów, i jak przy tym zachować zdrowe proporcje ambitnych wzrostów i realnych kosztów funkcjonowania firmy?

Intuicja i doświadczenie to bezcenny fundament sukcesu w biznesie, ale bez skutecznej busoli daleko się przez wzburzone wody współczesnej ekonomii nie popłynie. Informatyka w dużym stopniu może pomóc firmom działać efektywnie i wydajnie. Począwszy od doprowadzenia do spójności procesów marketingowo-sprzedażowych w ramach aplikacji CRM po odwzorowanie mechanizmów determinujących efektywność rozliczania kosztów, zarządzania projektami, obsługi procesów produkcyjnych. Chodzi także o definiowanie, budowanie i zarządzanie różnymi kanałami dystrybucji.

Zalew danych i ich waga wymagają od przedsiębiorcy i menedżera skutecznego interpretowania faktów i zdarzeń, by elastycznie zarządzać biznesem, a z drugiej strony — nie wypaść z obranej ścieżki rozwoju firmy. Dobrze dobrany system wspomagający kompleksowe zarządzanie zapewnia w dużym stopniu spójność procesów w firmie i może zapewnić jej efektywne działanie na rynku. Menedżerowie zyskują przejrzyste narzędzie do zarządzania firmą i wgląd w stan biznesu w zakresie, jakiego potrzebują, by świadomie podejmować trafne decyzje.

By efektywnie i szybko korzystać z takiego rozwiązania, wdrożenie systemu ERP musi być jak najkrótsze. Chodzi przecież o szybki zwrot z inwestycji i niskie koszty utrzymania systemu. Półśrodki mogą sporo kosztować, bo to przecież system nerwowy firmy. Rozwiązanie musi być proste i intuicyjne w obsłudze, a jednocześnie umożliwiać kompleksową obsługę. Menedżer, ale i pracownik, musi mieć wgląd w bieżący status celów, a także możliwość sprawnego modernizowania działań. System ERP musi wspierać efektywną realizację strategii przedsiębiorstwa, ale również dać możliwość jej modyfikacji, gdy wymagają tego warunki rynkowe.

Warto zatem odpowiedzieć sobie na pytanie, na ile obecny system ERP faktycznie wspiera menedżera i jego pracowników w efektywnym zarządzaniu firmą. Na ile w ramach swojej odpowiedzialności menedżer może elastycznie modelować, zmieniać i dostosowywać procesy, by nie tracić tempa rozwoju firmy, wykorzystywać nadarzające się okazje i rodzący się potencjał.

Microsoft to solidny partner w dziedzinie wielu technologii i rozwiązań IT, rozwijający aplikacje ERP i CRM z doświadczonymi partnerami świadczącymi usługi doradcze i wdrożeniowe dla Dynamics ERP i CRM. Mamy na świecie ponad 320 tys. klientów korzystających z naszych rozwiązań ERP. Każdego dnia nowi klienci wybierają nasze rozwiązania.

Sukces wynika z trzech głównych przyczyn:

1Gwarancja inwestycji w rozwój i optymalizację rozwiązań Dynamics ERP to bezpieczeństwo dla klientów;

2 Strategia branżowa pozwala na spersonalizowane traktowanie procesów biznesowych klientów i rozwiązywanie problemów;

3 Kanał partnerów z ekspercką wiedzą w poszczególnych branżach.

Rozwijając nasze rozwiązania,

nadal będziemy się koncentrowali na tych aspektach, bo za to cenią nas klienci, wybierając Microsoft Dynamicsa ERP. Nie możemy jednak zapomnieć o najważniejszych zasobach firm — o ludziach.To oni są kluczem do sukcesu i to z myślą o nich budujemy nasze rozwiązania. Rodzina aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics ERP i CRM jest spójna z pakietem Microsoft Office, funkcjonuje w przeglądarce i jest już dostępna także w chmurze.

Adam Komorowski

dyrektor działu aplikacji biznesowych Microsoft Dynamics

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Adam Komorowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Dynamika w biznesie z Microsoft Dynamics