Dzięki Samsung MagicInfo można zdalnie zarządzać treścią na wielu ekranach reklamowych?

Materiał sponsorowany
09-05-2014, 00:00

Samsung Electronics, globalny lider w dziedzinie profesjonalnych wyświetlaczy posiada w swojej ofercie nie tylko najbardziej zaawansowane rozwiązania sprzętowe (w tym np. największy na rynku, 110-calowy ekran Ultra HD), ale także innowacyjne oprogramowanie Digital Signage znacznie usprawniające proces zarządzania ekranami i treścią.

System Samsung MagicInfo pozwala zdalnie sterować rozproszoną siecią wyświetlaczy za pomocą połączenia internetowego. Zamiast ręcznego wgrywania obrazów na każdy ekran z osobna, wystarczy jedno kliknięcie na komputerze, aby szybko podmienić prezentowaną treść na wybranych urządzeniach lub zaprogramować grafik wyświetleń. Zarządzający systemem może ponadto monitorować stan oraz regulować podstawowe ustawienia każdego z wyświetlaczy, dostosowując parametry takie jak jasność czy kolorystyka, a nawet zdalnie włączać i wyłączać urządzenia.

Rozwiązania Samsung Digital Signage umożliwiają także budowanie i kalibrację wielkoformatowych ścian video, które swoim rozmiarem lub niestandardowym kształtem przyciągają uwagę znacznie skuteczniej niż klasyczne instalacje. Z powodzeniem są one wykorzystywane m.in. w reklamie, handlu, obiektach targowych czy hotelarstwie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał sponsorowany

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Dzięki Samsung MagicInfo można zdalnie zarządzać treścią na wielu ekranach reklamowych?