Dziennikarze do PR, czyli ład korporacyjny

Rafał Czechowski
12-03-2007, 00:00

Powstanie w minionym tygodniu agencji specjalizującej się w investor relations (patrz infomacja na górze strony „Nowy gracz na rynku”), którą ma poprowadzić dwóch redaktorów z kanału TVN24, zajmujących się giełdą, było chyba najdobitniejszym dowodem ożywienia gospodarczego w branży public relations.

Ta nowa firma, z dominującym udziałem spółki giełdowej (sic!), wydającej kilka zupełnie niegospodarczych tytułów prasowych, ma rozpocząć działaność dopiero od kwietnia, kiedy to panowie redaktorzy skończą pracę w telewizji. Poczekamy więc jeszcze trzy tygodnie.

W kontekście tych najbliższych trzech tygodni zasadne wydaje się postawienie pytania o dziennikarską regułę obiektywizmu i intencje przyświecające zakomunikowaniu zdumionemu rynkowi dotychczasowego zajęcia przyszłych prezesów nowej firmy w raporcie giełdowym jej udziałowca. Nadgorliwość w ramach corporate governance?

Rafał Czechowski

prezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Rafał Czechowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Dziennikarze do PR, czyli ład korporacyjny