Dziś w Pulsie: niemiecki Stroer przejmie Grupę Outdoor

Przemek Barankiewicz
10-09-2002, 06:45

Stroer out of home media, niemiecka spółka reklamy zewnętrznej, zamierza kupić Grupę Outdoor, jednego z głównych konkurentów. Dzięki tej transakcji Stroer zrówna się pod względem potencjału z największą spółką branży — przejmowanym przez Agorę AMS. Po transakcji, ostatnią spółką outdoorową "do wzięcia" pozostanie Europlakat Polska.Negocjacje austriackiej spółki Outdoor Ankündigund Gesellschaft (OAG), dotychczasowego właściciela firm tworzących Grupę Outdoor, z inwestorami trwały kilka miesięcy. Wśród kandydatów wymieniano m.in. Agorę, Clear Channel Communications, grupę Stroer i kilka funduszy inwestycyjnych. Najbliższy wygrania batalii jest...

Kup subskrypcję i zyskaj
nieograniczony dostęp do Pulsu Biznesu

Już teraz możesz kontynuować lekturę tego artykułu, wystarczy, że zdecydujesz się na subskrypcję

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Dziś w Pulsie: niemiecki Stroer przejmie Grupę Outdoor