E-commerce daje firmie rozwój

GRZEGORZ KURDZIEL członek zarządu, Poczta Polska S.A.
aktualizacja: 04-10-2017, 08:29

Dziś, w dobie nowych technologii, sukces przedsiębiorcy zależy także od jego obecności w sieci.

KOMENTARZ

Żadna poważna instytucja, stowarzyszenie czy firma nie mogą pozwolić sobie na to, aby funkcjonować jedynie w „świecie rzeczywistym”. Klienci oczekują obsługi wymagającej mniejszego nakładu pracy i wysiłku z ich strony. Jednocześnie chcą, aby była ona coraz szybsza i łatwiejsza. Jest to znak czasów, w których żyjemy. Czasów, w których musisz być „e”, żeby stać się znaczącym graczem na rynku. e-Gazele Biznesu to nagrody dla tych, którzy nie tylko to zrozumieli, ale również sprawnie i skutecznie dostosowali do współczesnych wymogów swoje modele biznesowe.

Branża e-commerce jest jedną z najprężniej rozwijających się na świecie. Zauważyli to już m.in. Amerykanie i Chińczycy. To przedsiębiorstwa z tych dwóch najpotężniejszych państw światowej gospodarki zdominowały niemalże cały rynek. Na szczęście dla rodzimych przedsiębiorców klienci chcą wciąż kupować lokalnie, również za pośrednictwem internetu. W coraz większym stopniu zwracamy uwagę na jakość i kraj pochodzenia zakupionego produktu, a także ideę stojącą za marką oraz na przestrzeganie przez firmę moralnych standardów. W tym sektorze prawie zawsze mniejsze firmy mają przewagę nad wielkimi korporacjami. Aby jednak ją zachować, konieczna jest skuteczna komunikacja z klientem i dostosowanie swojej oferty do jego potrzeb.

Niezastąpionym przyjacielem branży e-commerce są firmy logistyczne. Poczta Polska S.A. nie tylko z najwyższą starannością i jakością realizuje zamówienia klientów, lecz również oferuje szeroką gamę usług dodatkowych i stymuluje do działania. Zauważamy potencjał, jaki tkwi w małych i średnich przedsiębiorstwach. Zgodnie z naszą strategią chcemy budować sieć współpracy i zapewniać profesjonalną obsługę na każdym etapie rozwoju. Od rejestracji firmy począwszy, na dostarczeniu produktu do klienta kończąc. Już teraz wspieramy polskie start-upy. Wiemy, że wielu młodych ludzi ma niespożytą energię do działania, innowacyjne pomysły oraz poświęcenie i zaangażowanie konieczne do założenia biznesu. Poczta Polska natomiast oferuje im pomoc w zakresie formalnym.

Inwestycja w przyszłość to nie tylko inwestycja w młodych, zdolnych przedsiębiorców. To również pomoc i forma docenienia tych, którzy na rynku funkcjonują od wielu lat, a startowali w zupełnie innych warunkach. Przejście ze sprzedaży bezpośredniej do e-commerce, od marketingu telewizyjnego do internetowego — to wyzwania, którym z pewnością należy sprostać. Dostosowanie modelu przedsiębiorstwa do e-świata może być trudne, lecz powinno być priorytetem każdej firmy. Najskuteczniejszych nagradzamy e-Gazelami Biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GRZEGORZ KURDZIEL członek zarządu, Poczta Polska S.A.

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

e-Gazele / E-commerce daje firmie rozwój