Czytasz dzięki

„E-commerce: jak w nim działać skutecznie”

  • Materiał partnera
opublikowano: 25-06-2020, 10:07

Szanowni Państwo,

Bonnier Business Polska, wydawca m.in. dziennika „Puls Biznesu” wraz z partnerem DPD, mają przyjemność zaprosić Państwa na debatę on-line pt. „E-commerce: jak w nim działać skutecznie”, która odbędzie się we wtorek 30 czerwca od godziny 12.00 na portalu pb.pl/wideo/

Pandemia wielu z nas z dnia na dzień zatrzymała w domach. Z dnia na dzień zmieniła nasze zachowania i nawyki. To co do tej pory było naturalne – swobodne przemieszczanie się, robienie zakupów, korzystanie z usług, stało się albo niemożliwe, albo znacząco utrudnione. Pandemia z dnia na dzień wywróciła także działanie handlu i usług. To, co eksperci przewidywali, że stanie się za dwa, trzy lata – znaczny wzrost zakupów przez internet, stało się w ciągu kilkunastu dni. Polacy zmuszeni zostali do nabywania towarów w sieci i to nie sporadycznie, ale ciągle. Nie tylko pojedynczych rzeczy, ale także np. żywności i środków czystości, do czego w większości nie byliśmy przyzwyczajeni. Jedni handlowcy poradzili sobie z tym lepiej – bo taką sprzedaż rozwijali od dawna, inni gorzej – bo myśleli że mają jeszcze na to czas. Wielu nie było na sytuację przygotowanych ani logistycznie, ani technologicznie.

Jak oferować produkty i usługi w sieci i odnieść sukces o tym będziemy dyskutowali podczas debaty „E-commerce: jak w nim działać skutecznie”. Łukasz Zembowicz z DPD i Alicja Defratyka ze SpotData powiedzą m.in. o tym jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków i nie tylko Polaków na przestrzeni ostatnich miesięcy w porównaniu z poprzednimi latami. Paweł Fornalski z IdoSell omówi m.in. kwestie technologicznego przygotowania  sprzedaży on-line. Eksperci przekażą również informacje, jak najefektywniej zorganizować dostawy produktów do klientów. Jakub Jasiński z CCC oraz Paweł Kuźma z MediaMarktSaturn Polska opowiedzą jak pozycjonować swoją markę w internecie i jak się przebić w tym świecie wielkiej konkurencji, dającym wręcz nieograniczone możliwości. Z ekspertami porozmawiamy także o trendach i o tym jak widzą przyszłość e-commerce.

Zapraszamy również do zapoznania się z raportem DPD „E-konsumenci w Europie”

Partner debaty:

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane