E-commerce rośnie

MK
04-07-2012, 00:00

Barometr „Pulsu Biznesu”

Aż 2,5 mln transakcji i trzycyfrowy wzrost sprzedaży w ostatnich 12 miesiącach — te wyniki potwierdzają, że handel elektroniczny w Polsce ma się coraz lepiej. Jak podaje zanox, sieć reklamy wydajnościowej („płać za efekt”), najwięcej, bo 260 tys. transakcji odnotował sektor telekomunikacyjny, a szczyt przypadał na okres od listopada 2011 do lutego 2012 r. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też zakupy grupowe (250 tys. transakcji). Największą wartość obrotów miała natomiast sprzedaż biletów lotniczych, których kupiono 200 tys., a najlepszy dla tego segmentu był styczeń bieżącego roku. Najczęściej Polacy robią zakupy w sieci od poniedziałku do środy, później ta liczba spada, by ponownie wzrosnąć w niedzielę. Z analizy zanox wynika również, że reklama w modelu efektywnościowym sprawdza się przy sprzedaży kredytów gotówkowych i hipotecznych. Znalazło to potwierdzenie w podpisaniu ponad 10 tys. umów kredytowych.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MK

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / E-commerce rośnie