E-commerce zwiększa zasięg firmy

PRZEMYSŁAW SYPNIEWSKI, prezes zarządu, Poczta Polska
aktualizacja: 11-10-2017, 12:40

W zglobalizowanym świecie kluczem do sukcesu jest zasięg naszych usług. Możemy prowadzić sklep detaliczny i mieć stałych klientów.

Jednak nasze możliwości ekspansji są ograniczone. Natomiast w sytuacji, gdy konkurencja obok przeprowadzi skuteczną kampanię reklamową, a sklep z ubraniami z Chin zaproponuje trzy razy niższą cenę za podobny produkt, jesteśmy skazani nawet na porażkę. Dlatego każdy przedsiębiorca powinien zadbać o szeroką sieć klientów. A najłatwiej zrobić to w Internecie. e-Gazele Biznesu to nagroda dla tych, którzy postawili na e-commerce i zrobili to skuteczniej niż konkurencja.

E-commerce jest szczególnie wymagającą branżą. Każdy z etapów sprzedaży internetowej musi być należycie dopracowany, aby zachęcić potencjalnego klienta. Atrakcyjna i nieskomplikowana w nawigacji strona internetowa, łatwość i bezpieczeństwo dokonywania płatności, a wreszcie szybkie doręczenie do klienta.

Poczta Polska zapewnia nie tylko usługi logistyczne małym i średnim e-przedsiębiorstwom, ale również wsparcie w obsłudze biznesu – dodatkowe ubezpieczenie i pomoc w załatwieniu formalności. Zgodnie z naszą nową strategią, w której e-commerce zajmuje jedno z czołowych miejsc, chcemy obsługiwać pełen łańcuch dostawy dla firm internetowych. Pragniemy być dla nich partnerem, nie wykonawcą.

Zasięg usług e-sklepów silnie zależy od zasięgu usług firm logistycznych. To Poczta Polska, mająca możliwość dotarcia do każdego polskiego domu, jest wybierana w pierwszej kolejności przez małe i średnie przedsiębiorstwa. Szczególnym atutem naszej firmy w dużych miastach, jest największa w Polsce sieć odbioru. Do niektórych mniejszych miejscowości Poczta Polska dociera jako jedyna, ponieważ innym firmom logistycznym nie opłaca się świadczenie tam usług.

Polskie firmy e-commerce coraz częściej jako drogę rozwoju wybierają ekspansję zagraniczną. Chcemy uczynić ją łatwiejszą niż kiedykolwiek dotąd. E-commerce nierozerwalnie wiąże się dla nas z ideą Nowego Jedwabnego Szlaku. Usprawniony, prowadzony przez Polskę handel z Azją, otworzyłby wiele drzwi dla naszych małych i średnich przedsiębiorstw. Rozwój firmy nie powinien być ograniczany przez granice. Dzięki zglobalizowanej gospodarce rozwijamy się szybciej i lepiej niż kiedykolwiek. E-commerce jest tego dowodem. Ci, którzy sztukę rozwoju opanowali do perfekcji, mogą liczyć na e Gazelę Biznesu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PRZEMYSŁAW SYPNIEWSKI, prezes zarządu, Poczta Polska

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

e-Gazele / E-commerce zwiększa zasięg firmy