E-handel niegotowy na świat

DI
opublikowano: 03-11-2015, 22:00

Polskie sklepy nie wiedzą jeszcze dobrze, jak prowadzić internetową sprzedaż poza granicami naszego kraju.

Tak wynika z badania Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) przeprowadzonego we wrześniu 2015 r. Deklarowana możliwość zakupu towaru przez obcokrajowca w dużej mierze nie pokrywa się z faktycznymi rozwiązaniami i ułatwieniami stosowanymi przez przedsiębiorców.

25

proc. Tylko tyle sklepów, deklarujących otwartość na handel transgraniczny ma wersję strony w więcej niż dwóch językach.

56

proc. Tyle sklepów publikuje rzetelne informacje o kwestiach związanych z wysyłką towarów za granicę.

18

proc. Tylu badanych przedsiębiorców nie udostępnia możliwości dokonywania płatności przy użyciu bezpiecznych form czy zaufanych systemów.

65

proc. Tyle sklepów prezentuje pełne dane kontaktowe w widocznym miejscu.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu