E-sklepy nie walczą z tradycyjnymi

PAP
21-09-2016, 06:28

Sprzedaż online i w stacjonarnych placówkach doskonale się uzupełniają. Już niemal 40 proc. kupujących przed wizytą w sklepie sprawdza oferty w sieci, pisze "Rzeczpospolita".

fot. istockphoto.com
Zobacz więcej

fot. istockphoto.com

Z badania serwisu Ceneo, do którego dotarła "Rzeczpospolita", wynika, że 36 proc. klientów sklepów stacjonarnych, zanim wybierze się na zakupy, sprawdza dostępne opcje w sieci.

Ceny i dostępność produktu sprawdzane są nie tylko na stronach e-sklepów, ale również w porównywarkach cenowych, wyszukiwarkach czy serwisach aukcyjnych. Co ciekawe, dla znikomej liczby klientów - poniżej 1 proc. wskazań - źródłem są strony internetowe producentów.

Z badania przeprowadzonego na grupie 3,5 tys. osób wynika, że największa grupa sprawdza oferty przed zakupem AGD i RTV - co drugi sięga wtedy po sieć. Nieco mniej popularne jest to w przypadku ubrań.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / E-sklepy nie walczą z tradycyjnymi