eActive zmodernizowało serwis dealerski wrocławskiej spółki AB

Kamil Kosiński
13-11-2002, 00:00

Agencja Interaktywna eActive oddała do użytku nową wersję serwisu internetowego przeznaczonego dla partnerów handlowych spółki dystrybucyjnej AB. System dealerski jest zintegrowany z systemem firmowym AB. Po zalogowaniu można więc m.in. złożyć zamówienie, uzyskać wgląd w historię swoich operacji handlowych, zgłosić reklamację, sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się zamówiony towar. Dealer uzyska tą drogą informacje o aktualnych promocjach, wyprzedażach, zdobędzie potrzebną pomoc (helpdesk). Do dyspozycji partnerów handlowych AB oddano też takie narzędzia, jak: konfigurator zestawów, konfigurator licencji, newsletter i wyszukiwarka produktów. Wszystkie sprawy mogą zostać załatwione przez Internet 24h/dobę, bez pośrednictwa działu handlowego czy konieczności zgłaszania się do punktu dystrybucji.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Innowacji / Technologie / eActive zmodernizowało serwis dealerski wrocławskiej spółki AB