EasyJet wozi coraz więcej biznesmenów

Marlena Gałczyńska
14-10-2004, 00:00

Linia EasyJet, która niedawno rozpoczęła sprzedaż biletów z Krakowa i Warszawy, ujawniła, że około 40 proc. z 22 mln pasażerów, których rocznie przewozi w Europie, to ludzie podróżujący w interesach. Burzy to dotychczasowe postrzeganie tanich linii lotniczych jako wakacyjnego środka transportu wyłącznie dla turystów, rodzin i studentów.

— Podróżujący w interesach szukają dzisiaj maksymalnej elastyczności i dużej oszczędności. W ciągu ostatnich trzech lat zaobserwowaliśmy ponad 120-proc. wzrost liczby podróży biznesowych, zarówno z małych firm, zarządzanych przez pojedynczego właściciela, jak i z dużych, międzynarodowych sieci. Podróże biznesowe z Polski będą stanowić niezwykle istotną część naszej działalności — uważa Yannis Capodistrias, dyrektor ds. marketingu na Polskę w EasyJet.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marlena Gałczyńska

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Transport i logistyka / EasyJet wozi coraz więcej biznesmenów