Ekskluzywny projekt Louis XIII Cabinets już w Warszawie

  • Materiał partnera
opublikowano: 07-01-2021, 11:26
aktualizacja: 19-01-2021, 16:14

Luksus stale ewoluuje. Współcześnie definiuje go czas, historia, unikatowy smak i styl. Te wszystkie elementy łączy w sobie globalny projekt Louis XIII Cabinets. Do mapy ekskluzywnych miejsc, w których poznamy bliżej markę Louis XIII, dołączyła właśnie Warszawa. Jeden z najdroższych alkoholi na świecie można poznać w butiku HE Concept Store, którego klimat zadowoli najbardziej wymagających.

Louis XIII to wyjątkowo ekskluzywny koniak. Każda karafka wypełniona jest mieszanką 1 200 destylatów leżakujących przez ostatnie 100 lat. Tak długa historia i wyjątkowy smak zasługują na to, co najlepsze. Wyjątkowość trunku eksponują strefy należące do globalnego projektu Louis XIII Cabinets. Do ściśle wyselekcjonowanego grona światowych metropolii, takich jak Hongkong, Dubaj czy Moskwa, dołączyła Warszawa i butik HE Concept Store. Każda z lokalizacji jest starannie wybierana, dlatego zaaranżowanie polskiej strefy w najbardziej luksusowym obiekcie hotelowym, jakim bez wątpienia jest Hotel Europejski, było naturalnym wyborem.

Ernest Winczyk

„Stworzenie polskiej strefy marki Louis XIII jest dla nas wyjątkowym momentem. Znaleźliśmy się właśnie w światowej czołówce, co stanowi ogromne wyróżnienie. Wybór miejsca i partnera był dla nas bardzo ważny, dlatego cieszymy się, że jest nim Hotel Europejski. Tutaj splata się kilkusetletnia historia, zarówno budynku, jak i koniaku Louis XIII. Mamy nadzieję, że duch czasu będzie za każdym razem towarzyszył naszym wspólnym Gościom, którzy dadzą się oczarować temu, co najbardziej luksusowe – rzemiosłu, historii, tradycji i jakości. Te wartości niewątpliwie łączą markę Louis XIII z Hotelem Europejskim.” – podkreśla Kalina Dzikowska, Country Manager Rémy Cointreau.

Strefa marki Louis XIII pozwala na doświadczenie nowego wymiaru konsumpcji luksusowych alkoholi. Jej sercem jest wyjątkowa gablota z 16 skrytkami do prywatnej dyspozycji klientów. W każdej z nich mogą przechowywać swoje cenne karafki wraz z dwoma kryształowymi kieliszkami. Dzięki temu każda wizyta towarzyska lub biznesowa może zostać połączona z degustacją koniaku Louis XIII. Kameralna atmosfera i luksusowy charakter HE Concept Store sprzyjają spotkaniom wymagającym specjalnej oprawy.

Ernest Winczyk

Strefa Louis XIII to nie tylko miejsce, w którym można zasmakować w stuletnim koniaku. To również wyjątkowy projekt podkreślający piękno i rzemieślniczy kunszt. Za design strefy odpowiedzialna jest Magdalena Kijanko – właścicielka Studio Modulare, zaś za wykonanie i pracę z najwyższej jakości materiałami – Remigiusz Misiak z firmy FormUp. Celem twórców było stworzenie gabloty, której wygląd będzie spójny z przestrzenią HE Concept Store i globalnymi standardami przyjętymi przez markę Louis XIII.

Ernest Winczyk

Warszawska strefa Louis XIII w HE Concept Store przy ul. Krakowskie Przedmieście 13 jest już otwarta dla gości.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane