Elastyczność i kodeks etyczny

Partnerem publikacji jest Cordis Logistic
opublikowano: 14-12-2021, 21:24
aktualizacja: 17-12-2021, 14:30

Zaufanie partnerów biznesowych i pracowników to wartość, na której swój sukces zbudowała spółka Cordis Logistics.

Reakcja na kryzys:
W czasie pandemii dostosowaliśmy oferty do nagle zwiększających się potrzeb e-commerce i sami zaangażowaliśmy się w projekty, które odpowiadały na popyt innych rynków – mówi Bartłomiej Dobosz, prokurent Cordis Logistics.
Reakcja na kryzys: W czasie pandemii dostosowaliśmy oferty do nagle zwiększających się potrzeb e-commerce i sami zaangażowaliśmy się w projekty, które odpowiadały na popyt innych rynków – mówi Bartłomiej Dobosz, prokurent Cordis Logistics.

Firma ma swoje korzenie w ponad 30-letniej historii Grupy SKB, która specjalizuje się w budownictwie, produkcji konstrukcji stalowych, energetyce, tworzywach sztucznych wzmacnianych włóknem szklanym oraz nieruchomościach. Niezależnie działające spółki doskonale odnalazły się na rynku dzięki najwyższej jakości produktów i usług. Rozwój grupy doprowadził do powołania spółki logistycznej, która uzupełnia ofertę, otwierając ją na nowy rynek.

Powołanie Cordis Logistics poprzedziło przygotowanie strategii działania, która uwzględnia model biznesowy, określa grupę docelową potencjalnych partnerów i obszary działalności. Spółka ma oddziały w środkowej Polsce: w Radomsku, Katowicach i we Wrocławiu.

Cordis Logistics zatrudnia 120 pracowników. Świadczy kompleksowe usługi logistyczne od magazynowania po outsourcing pracowników i transport.

– Jesteśmy tam, gdzie znajdują się ośrodki przemysłowe i najważniejsze węzły komunikacyjne. To w modelu nastawionym na elastyczność i sprawność w połączeniu z zaufaniem kontrahentów stanowi czynnik sukcesu, który pozwala nam się nieustannie rozwijać. Taki styl działania pozwolił nam w minionych dwóch latach, kiedy podczas pandemii wiele firm przeniosło się do internetu lub zwiększyło tam swoją obecność, ugruntować pozycję na rynku – podkreśla Bartłomiej Dobosz,

prokurent spółki.

– W Cordis Logistics na co dzień posługujemy się kodeksem etycznym, który stanowi uniwersalną wartość wewnątrz organizacji. Opublikowaliśmy go także na naszej stronie internetowej, aby każdy kontrahent wiedział, czego może się po nas spodziewać – dodaje Bartłomiej Dobosz.

Podkreśla, że zaufanie to również wartość, która odnosi się do pracowników. Dlatego w firmie obowiązuje skodyfikowana polityka antymobbingowa. Dużo uwagi Cordis Logistics poświęca też bezpieczeństwu i ochronie pracowników związanym z pandemią.

Portfolio klientów nieustannie się powiększa. Większość z nich to firmy produkcyjne i e-commerce, zarówno polskie, jak i zagraniczne. Co najważniejsze, zdecydowana większość z nich ma z Cordis Logistic długotrwałą relację biznesową. To efekt obustronnej satysfakcji ze współpracy.

– Przy naszej skali działalności i wielkości organizacji naszych klientów zachowujemy wszystkie zalety współpracy charakterystyczne dla małej firmy, elastyczność i szybkość podejmowania decyzji, dostosowywanie oferty do potrzeb drugiej strony i stałość relacji z biznesowymi partnerami – zauważa Bartłomiej Dobosz.

Gotowość do zmian w modelu biznesowym, elastyczność i dobre rozeznanie rynku sprawiły, że firma dobrze odnalazła się w rzeczywistości covidowej.

– Sprzedawaliśmy żele dezynfekujące, przyłbice, rękawiczki i maseczki. Poradziliśmy sobie również organizacyjnie. Przyjęliśmy hybrydowy model pracy, dbaliśmy wzajemnie o własne bezpieczeństwo, a przy tym nie zaniedbaliśmy klientów, realizując terminowo projekty – powiada Bartłomiej Dobosz.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Polecane