Elastyczność w obsłudze logistycznej, to cecha na wagę złota

Maciej Winiarski, dyrektor logistyki, KMC-Services
opublikowano: 12-09-2018, 22:00

Elastyczność w obsłudze logistycznej, to, jak wynika z praktyki, jedna z najbardziej pożądanych i cenionych przez klientów cech operatora.

Jej znaczenie potwierdziły również badania, które przeprowadziliśmy wśród firm powierzających obsługę swoich procesów operatorom logistycznym.

Menedżerowie odpowiedzialni za logistykę w firmach z różnych branż zgodnie zwrócili uwagę na to, że niezwykle ważne jest dla nich w codziennej pracy z partnerem zewnętrznym, bieżące, umiejętne reagowanie na zmieniające się uwarunkowania prowadzonego przez nich biznesu. Nieważne czy zmiany wynikają z decyzji klientów, przesunięć w harmonogramie produkcji czy opóźnień w dostawach surowców do produkcji — ważna jest postawa operatora w tych trudnych chwilach. Badania pokazały nam również, iż sporo obaw menedżerów budzi częsta rozbieżność pomiędzy deklaracjami składanymi przez operatorów na etapie oferty, a tym jak te obietnice są później realizowane.

W KMC-Services w sposób szczególny dbamy o elastyczność w codziennej obsłudze klientów i partnerów. Jako firma umiarkowanych rozmiarów mamy możliwość dużego wpływu zarówno na procedury jak i postawy pracowników. Kładziemy duży nacisk na krzewienie w zespole zrozumienia, iż biznes naszych klientów ma prawo być zmienny, a naszą rolą jest codziennie aktywne reagowanie na te zmiany. W praktyce każdy nasz klient ma dedykowanego opiekuna, który zna i rozumie jego biznes i pracuje z nim na co dzień. Opiekunowie są dostępni dla klientów bez dodatkowych opłat przez 24 godziny na dobę. Do ich zadań należy nie tylko bieżąca obsługa, ale także analiza stosowanych rozwiązań pod kątem ich optymalizacji i proponowanie klientom lepszych rozwiązań, tam gdzie jest to możliwe. Zarówno w sytuacji dużych zmian, wynikających ze strategii firm jak i gaszenia codziennych pożarów jesteśmy zawsze dla klientów. Słuchamy, analizujemy, proponujemy rozwiązania. Na pewno nie jest to łatwe, ale wiemy, że jest to ważne by klienci mieli w nas partnera, który wraz z nimi stawia czoła wyzwaniom i nie zostawia w potrzebie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Maciej Winiarski, dyrektor logistyki, KMC-Services

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Elastyczność w obsłudze logistycznej, to cecha na wagę złota