Eldorado: Zysk w tym roku podobny jak w ubiegłym

Polska Agencja Prasowa SA
opublikowano: 08-11-2005, 15:20

Spółka Eldorado, prowadząca sieć sklepów spożywczych, planuje w 2005 roku uzyskać zysk netto zbliżony do osiągniętego w 2004 roku, kiedy wyniósł 14,6 mln zł. Tegoroczna sprzedaż ma przekroczyć 1,3 mld zł - poinformował prezes firmy Artur Kawa.

Spółka Eldorado, prowadząca sieć sklepów spożywczych, planuje w 2005 roku uzyskać zysk netto zbliżony do osiągniętego w 2004 roku, kiedy wyniósł 14,6 mln zł. Tegoroczna sprzedaż ma przekroczyć 1,3 mld zł - poinformował prezes firmy Artur Kawa.

"Planujemy uzyskać zysk netto podobny do tego, jaki mieliśmy w 2004 roku. Wtedy wyniósł on 14,6 mln zł" - powiedział na wtorkowej konferencji Kawa.

Według prezesa, czwarty kwartał powinien być dla spółki najlepszy w tym roku, dlatego istnieje realna możliwość osiągnięcia prognozowanego zysku netto.  

"Zysk netto za trzy kwartały 2005 roku wyniósł 9,9 mln bez uwzględnienia transakcji sprzedaży nieruchomości, która odbyła się pod koniec września" - dodał.

Przedmiotem transakcji była nieruchomość w Łomży, którą grupa Eldorado sprzedała spółce zależnej od Arki BZ WBK Funduszu Rynku Nieruchomości.

Przychody Eldorado ze sprzedaży w tym roku mają wynieść minimum 1,3 mld zł. Wcześniej spółka planowała wzrost sprzedaży w stosunku do poprzedniego roku o 33,5 proc. do 1,51 mld zł.

Prezes poinformował, że spółka prowadzi rozmowy na temat ewentualnych akwizycji. Przedmiotem negocjacji są niewielkie spółki z sektora dystrybucji i handlu detalicznego.

"Na razie nie wiemy, kiedy dojdzie do przejęć. Być może już za miesiąc, ale wszystko zależy od finansowej strony rozmów" - powiedział Kawa.

Obecnie spółka posiada 53 supermarkety Stokrotka oraz 429 sklepów z sieci Groszek. W III kwartale otwarto 18 sklepów typu Groszek.

W III kwartale spółka osiągnęła 2,8 mln zł zysku netto, 5 mln zł zysku operacyjnego oraz 324,5 mln zł przychodów ze sprzedaży.

Nieruchomości
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
×
Nieruchomości
autor: Dominika Masajło, Paweł Berłowski
Wysyłany raz w tygodniu
Najważniejsze informacje z branży nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych. Wiadomości, komentarze i analizy rynkowe.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Polska Agencja Prasowa SA

Polecane