Electro World nie zniknie

WIS
opublikowano: 29-01-2010, 00:00

Nowy operator sieci w Polsce zapewnia, że nie ma planów wycofania tej marki z rynku.

Nowy operator sieci w Polsce zapewnia, że nie ma planów wycofania tej marki z rynku.

Mix Electronics, krakowska firma rozwijająca sieć sklepów ze sprzętem RTV AGD, która przejęła niedawno osiem polskich marketów Electro World dementuje krążące po rynku handlowym plotki o planach wycofania tej marki z rynku.

— To nieprawda. Nie ma planów wycofania marki Electro World z rynku — stanowczo ucina spekulacje Henryk Sala, prezes Mix Electronics.

Nie chce jednak na razie ujawniać żadnych szczegółów dotyczących wyników czy planów dotyczących działalności sieci Electro World.

"PB" dowiedział się, że sieć przechodzi obecnie w Polsce znaczącą metamorfozę, która ma zapewnić wszystkim sklepom osiągnięcie rentowności przy wzroście obrotów. Wiadomo, że markety tej sieci w najsłabszych lokalizacjach, a więc m.in. w podwarszawskich Jankach i Wrocławiu zyskają nowy model sprzedaży, a ich powierzchnia zostanie zmniejszona.

Z informacji "PB" wynika, że nowy operator Electro World szykuje w tej sieci jeszcze inne niespodzianki, które mają zwiększyć ruch w interesie, a przy okazji napsuć krwi konkurencji.

A największymi rywalami Electro World w naszym kraju są sieci Media Markt, Saturn oraz RTV Euro AGD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane