Embraer stawia na Brazylię

RAV, BLOOMBERG
opublikowano: 28-12-2009, 09:13

Empresa Brasileira de Aeronautica (Embraer), brazylijski producent, który konkuruje z kanadyjskim Bombardierem w segmencie regionalnych samolotów pasażerskich, spodziewa się w 2010 r. wzrostu sprzedaży na brazylijskim rynku.

— Dzięki temu zrekompensujemy malejący popyt na świecie — mówi Luiz Carlos Aguiar, szef finansowy Embraera.

W tym roku przychody ze sprzedaży na krajowym rynku sięgną rekordowych 600 mln USD, co stanowi około 10 proc. globalnej sprzedaży.

Po informacji notowania brazylijskiej spółki zwyżkowały na giełdzie w Sao Paulo o niemal 3 proc. Od początku roku kurs wzrósł o 7,2 proc.

W 2010 r. Embraer zwiększy sprzedaż w Brazylii.
W 2010 r. Embraer zwiększy sprzedaż w Brazylii.
None
None
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RAV, BLOOMBERG

Polecane