Empathy ruszy na łowy

ANB
opublikowano: 07-09-2012, 00:00

Empathy szykuje się do roli lidera w obszarze dedykowanych platform e-commerce. Niestraszna jej wizja kryzysu.

Wprowadzenie do sprzedaży platformy Imagine.Commerce dla firm i dużych sklepów internetowych pozwoliło spółce Empathy — Internet Software House, tworzącej oprogramowanie, platformy B2B, systemy e-commerce i CRM online, w 2011 r. podwoić przychody w stosunku do 2010 r. Spółka zakłada, że pozostanie na fali i rok 2012 zakończy przychodami ze sprzedaży własnych produktów na poziomie 5,6 mln PLN.

— W przyszłym roku chcemy stać się liderem w obszarze dedykowanych platform e-commerce na rynku polskim. Oczywiście bierzemy pod uwagę, że w 2013 r. rynek może dotknąć spowolnienie gospodarcze, ale postrzegamy je jako szansę dla siebie. W trudnych czasach firmy chętniej przenoszą do internetu części działań operacyjnych, bo pozwala to na redukcję kosztów, optymalizację wydatków i procesów — zaznacza Tomasz Wesołowski, dyrektor zarządzający Empathy.

Firma już teraz poszerzyła zespół i nadal poszukuje programistów php, webdeveloperów, project managerów. Planuje rozwijać piony związane z segmentem rozwiązań e-commerce oraz IT. Będzie też wyposażać Imagine.Commerce o kolejne funkcjonalności, w tym system rekomendacji behawioralnych dla e-sklepów, pozwalający na lepszą ocenę oczekiwań klientów, z możliwością polecania im wybranych produktów.

Firma jest też zainteresowana akwizycją podmiotów z sektora e-commerce, mogących uzupełniać jej ofertę. Szczegółów na razie nie ujawnia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ANB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu