Empik uruchamia abonament

  • DI
opublikowano: 19-08-2019, 22:00

Grupa Empik idzie w ślady gigantów handlu detalicznego i internetowego. Wprowadza model subskrypcyjny — program Empik Premium.

Jego uczestnicy będą mogli korzystać ze specjalnych cen we wszystkich kanałach sprzedaży, otrzymają też do 3 proc. zwrotu pieniędzy. Wśród innych bonusów jest darmowa dostawa, pakiety audiobooków i ebooków czy zniżki na wydarzenia kulturalne. Ceny pakietów zaczynają się od 6,67 zł miesięcznie przy zakupie usługi na rok.

— Obserwujemy kierunek rozwoju rynku retail i e-commerce, a ten jasno wskazuje na rozwiązania subskrypcyjne. Połączyliśmy wiedzę o preferencjach naszych klientów z globalnymi trendami i otrzymaliśmy usługę skrojoną na miarę współczesnego konsumenta z uwzględnieniem DNA Empiku — czyli mocno postawiliśmy na kulturę i pasje — mówi cytowana w komunikacie Ewa Szmidt-Belcarz, prezes Grupy Empik.

Sieć ruszyła z szeroką kampanią promującą nową usługę. Jej twarzą jest Monika Brodka.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu