Era odbiła klientów konkurencji

KL
opublikowano: 26-02-2010, 00:00

Era miała na koniec 2009 roku więcej klientów, niż przed rokiem. Ich liczba wzrosła do 13,5 mln z 13,27 mln. To jedyny wzrost w "wielkiej trójce" operatorów. Przychody PTC w 2009 roku wyniosły 7,602 mld zł (spadek o 4 proc.). EBITDA spadła w 2009 roku do 2,66 mld zł z 2,74 mld zł (ale procentowo wzrosła z 34,6 proc. do 35 proc.). Spółka podała, że jej średni przychód na klienta pozostał na tym samym poziomie (45 zł), a koszt pozyskania klienta spadł o 10 zł, do 92 zł. Sukcesem była usługa Era sieć rodzinna (darmowe rozmowy w obrębie grupy). Do końca 2009 r. skorzystało z niej blisko 500 tys. użytkowników.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KL

Polecane