EUforia okładką roku 2003

Jarosław Sroka
24-03-2004, 00:00

Czy informacje biznesowe — niestrawne i niezrozumiałe — można zaprezentować intrygująco?

Można.

Czy można to osiągnąć bez żelaznej konsekwencji w planowaniu i egzekwowaniu zawartości zaplanowanych artykułów — tak by słowa, grafika i fotografie stanowiły zwięzły i jasny przekaz?

Nie można.

Czy takie wyzwania może realizować grupa dziennikarzy, grafików, fotoedytorów, którzy nie stanowią zgranego zespołu?

Nie może.

A może jeszcze szczypta odwagi i wyobraźni?

Całe morze!

Pewnie ryzykujemy, próbując tak często wciągać Czytelników do zabawy — zaskakując ich przewrotnymi, niedziennikowymi okładkami, tytułami, skojarzeniami, ujęciami zdjęć czy też poświęcając jednemu wydarzeniu kilka stron.

Ale czy nie można?

Można.

Dlatego właśnie „Puls Biznesu” kilkanaście dni temu został uznany za jedną z najlepiej zaprojektowanych gazet świata przez prestiżową organizację Society for News Design. Z kolei wczoraj okładka poświęcona wynikom referendum unijnego wygrała konkurs Izby Wydawców Prasy na Prasową Okładkę Roku Grand Front 2003.

Czy można liczyć na coś więcej? Można...

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Jarosław Sroka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / EUforia okładką roku 2003