Eurotel chce mieć sieć 150-200 salonów na koniec 2007 roku

Spółka Eurotel dystrybutor produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era, chce do końca 2007 roku mieć w swojej sieci 150-200 punktów sprzedaży. Do końca tego roku spółka chciałaby zwiększyć liczbę salonów do około 100 z obecnych 50.

Spółka Eurotel dystrybutor produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era, chce do końca 2007 roku mieć w swojej sieci 150-200 punktów sprzedaży. Do końca tego roku spółka chciałaby zwiększyć liczbę salonów do około 100 z obecnych 50. Środki na rozwój firma planuje pozyskać z wartej kilkanaście milionów złotych emisji akcji na GPW, poinformowały władze spółki w piątek.

Eurotel chce mieć sieć 150-200 salonów na koniec 2007 roku

Internet Securities
opublikowano: 23-06-2006, 16:57

Spółka Eurotel dystrybutor produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era, chce do końca 2007 roku mieć w swojej sieci 150-200 punktów sprzedaży. Do końca tego roku spółka chciałaby zwiększyć liczbę salonów do około 100 z obecnych 50.

Spółka Eurotel dystrybutor produktów i usług Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era, chce do końca 2007 roku mieć w swojej sieci 150-200 punktów sprzedaży. Do końca tego roku spółka chciałaby zwiększyć liczbę salonów do około 100 z obecnych 50. Środki na rozwój firma planuje pozyskać z wartej kilkanaście milionów złotych emisji akcji na GPW, poinformowały władze spółki w piątek.

„Mamy plan i potencjał żeby posiadać na koniec 2007 roku 150-200 salonów. Realnie do końca tego roku w sieci znajdzie się około 100 salonów” – powiedział dziennikarzom Tomasz Basiński, członek zarządu Eurotela.

Obecnie Eurotel posiada około 50 salonów sprzedaży zlokalizowanych głównie w północnej Polsce.

Prezes spółki Krzysztof Płachta powiedział, że z emisji na GPW Eurotel chce pozyskać kilkanaście milionów złotych, a środki mają sfinansować rozbudowę sieci poprzez otwieranie kolejnych własnych salonów oraz przejęcia punktów innych sieci dystrybuujących produkty PTC. Środki z rynku mają posłużyć również do modyfikacji systemu informatycznego firmy.

Obecnie na polskim rynku jest kilkunastu dystrybutorów usług sieci Era i Heyah.

Prezes powiedział, że oferta spółki będzie przeprowadzona najprawdopodobniej we wrześniu.

„Ofertę przeprowadzimy najprawdopodobniej zaraz po wakacjach, ale możliwe jest jej lekkie przesunięcie, jeżeli koniunktura będzie niesprzyjająca albo będzie bardzo duża liczba debiutów” – powiedział Płachta.

„Prospekt emisyjny trafi do KPWiG w ciągu najbliższych dwóch tygodni, a oferującym będzie BDM PKO BP” – dodał.

Eurotel zapowiada w tym roku wzrost zysku netto o około 20 proc.

„Dynamika ta może się zwiększać wraz z rozbudową sieci” – powiedział Basiński.

Eurotel miał w zeszłym roku 1,40 mln zł zysku netto w porównaniu do 1,22 mln zł rok wcześniej. Przychody spółki wyniosły 37,14 mln zł wobec 39,84 mln zł w 2004 roku.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Internet Securities

Polecane