Event poprawia wizerunek firmy

Małgorzata Zgutka
05-04-2000, 00:00

Event poprawia wizerunek firmyTchibo i Beiersdorf-Lechia przygotowują wystawyNIE TAKIE DROGIE: Inwestycje w niestandardowe formy reklamy przynoszą coraz lepsze efekty i są o wiele tańsze. Za 60 tys. zł, które wydaliśmy na zorganizowanie wystawy, moglibyśmy kupić zaledwie jedną stronę w kolorowym magazynie dla kobiet — wyjaśnia Maria Oskroba z Tchibo. fot. Borys Skrzyński Firmy szukają sposobów na poprawienie swojego wizerunku. Reklama w radio, telewizji i prasie nie zawsze przynosi oczekiwany skutek. Dlatego coraz więcej podmiotów organizuje eventy — lokalne wydarzenia, które...

Historia nie kończy się tutaj...

Kup subskrypcję Pulsu Biznesu i zyskaj nieograniczony dostęp do serwisu.

Basic
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
79 zł 64,23 zł netto
229 zł 186,18 zł netto
449 zł 365,04 zł netto
769 zł 625,20 zł netto
Premium
  • Nieograniczony dostęp do newsów, analiz i komentarzy „Pulsu Biznesu”
  • Milion archiwalnych artykułów
  • Aplikacja na smartfony i tablety
  • Powiadomienia i newslettery o najważniejszych informacjach dnia
  • Unikatowe raporty branżowe
  • Wszystkie e-wydania „Pulsu Biznesu” wcześniej niż w papierze — już o 22:00
  • Dostęp do systemu wiedzy prawnej LexBiznes
  • 5% rabat na szkolenia i konferencje
129 zł 104,87 zł netto
369 zł 300,00 zł netto
649 zł 527,64 zł netto
1099 zł 893,50 zł netto
1389 zł 1129,27 zł netto
1699 zł 1381,30 zł netto

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Event poprawia wizerunek firmy