EXPO XXI wystawia na sprzedaż prawa do nazwy

DI
09-02-2010, 15:08

Kto zostanie sponsorem tytularnym Centrum EXPO XXI, okaże się po przedłożeniu propozycji przez oferentów.

Cena wyjściowa została oszacowana przez specjalistów. Prawa do nazwy (naming rights) do obiektu będą obowiązywały minimum trzy lata, jednak przy podpisywaniu umowy przyszły sponsor może zagwarantować sobie dłuższy czas na ekspozycję marki w nazwie EXPO XXI.

Centrum ma 17 tys. m kw. powierzchni. Rocznie podejmuje 510 000 gości i 5 500 wystawców z całego świata.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / EXPO XXI wystawia na sprzedaż prawa do nazwy