Facebook przyznaje się do kolejnych błędów

Facebook poinformował, że znalazł kolejnych kilka błędów w  raportowaniu danych dla reklamodawców. Zapowiedział ich naprawę i większą przejrzystość w sprawie błędów w przyszłości.

Facebook trzy miesiące temu poinformował, że zawyżał dane dotyczące długości oglądania reklam wideo przez użytkowników jego serwisu społecznościowego. Spółka przeprowadziła w związku z tym przegląd praktyk dotyczących informowania reklamodawców o skuteczności reklam, czego wynikiem było wykrycie kolejnych czterech błędów dotyczących zasięgu pokazywanych reklam.

Akcje Facebooka tanieją o ok. 2 proc. w środę. Od początku roku zdrożały o 12 proc. W tym samym czasie S&P500 zyskał 6,7 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Facebook przyznaje się do kolejnych błędów