Faktoring dla małych – ile to kosztuje?

Materiał partnera
opublikowano: 04-10-2018, 22:00

W jaki sposób produkty faktoringowe Idea Money dostosowane są do potrzeb najmniejszych przedsiębiorców?

Idea Money specjalizuje się w dostarczaniu usług do całego sektora MŚP, również mikroprzedsiębiorców, stąd cały wachlarz produktów dopasowanych do ich możliwości i ograniczeń.

— Różnią się one między sobą formą i sposobem naliczania opłat, ale mają także wiele cech wspólnych, które determinują ich użyteczność dla właścicieli małych biznesów. Akceptacja faktur już od 100 zł, możliwość skorzystania z usługi już od pierwszego dnia działalności firmy, brak konieczności przedstawienia zabezpieczeń, elastyczne limity faktoringowe czy możliwość skorzystania z finansowania online, bez wychodzenia z domu i zbędnych formalności — to tylko niektóre z licznych ułatwień oferowanych przedsiębiorcom na drodze do utrzymania przez nich płynności finansowej poprzez finansowanie ich działalności za pomocą faktoringu — mówi Damian Sapielak, dyrektor departamentu sprzedaży mobilnej Idea Money.

Elementem, który ma ogromne znaczenie dla mikroprzedsiębiorców szukających szybkich i łatwych źródeł finansowania swojej działalności, jest oczywiście cena wybranej usługi. W tym zakresie nasza oferta produktów faktoringowych jest niezwykle elastyczna i oferuje różnorodne modele rozliczeń, uzależnione od poziomu zapotrzebowania i wykorzystania.

— Po pierwsze klient może zdecydować się na jeden z najchętniej wybieranych i najprostszy, jeśli chodzi o sposób naliczania opłat za produkt — faktoring w abonamencie. Jedna stała miesięczna opłata gwarantuje możliwość finansowania dowolnej liczby faktur w ramach przyznanego limitu faktoringowego — mówi Damian Sapielak.

W produktach przeznaczonych dla firm z sektora MŚP to zazwyczaj kwota między 10 tys. zł a 300 tys. zł w zależności od potrzeb firmy. Po drugie, istnieje także możliwość wybrania produktu o konstrukcji zbliżonej do karty kredytowej. Klient, tak jak w przypadku obsługi standardowej karty kredytowej, ponosi opłaty związane wyłącznie z przyznaniem i corocznym odnowieniem limitu. Opłata za finansowanie naliczana jest wyłącznie przy finansowaniu faktur w myśl zasady „płacisz, gdy korzystasz”. Jeśli z kolei jest pewien, że będzie stale wykorzystywał minimum 40 proc. przyznanegomu limitu, może zdecydować się na produkt, w ramach którego nie ponosi żadnych opłat dodatkowych (opłat administracyjnych czy za przyznanie limitu), a jedynie koszty finansowania faktur przekazanych do faktora, czyli Idea Money.

— Tym samym nasza oferta daje małym i średnim przedsiębiorcom możliwość wybrania optymalnego, najbardziej opłacalnego dla nich rozwiązania, odpowiadającego specyfice i sezonowości ich biznesu czy branży — podkreśla Damian Sapielak.

Najmniejsi przedsiębiorcy — właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych — mogą skorzystać także z faktoringu Idea Online — z decyzją w 15 minut, bez wychodzenia z domu i bez zbędnych dokumentów, przy niewielkiej prowizji naliczanej za każdy dzień finansowania. Usługa jest dostępna na stronie https://ideamoney.pl/faktoring-online, gdzie właściciele firm mogą sfinansować pojedynczą fakturę i przetestować, jak działa faktoring.

— Warto pamiętać, że niezależnie od tego, jaki produkt i model rozliczeń wybierze przedsiębiorca, może rozliczyć cenę usługi po stronie kosztów prowadzonej działalności, a dzięki analizie jego kontrahentów, jakiej dokonujemy za pomocą naszych systemów, nabiera większej pewności, że współpracuje z rzetelnymi partnerami. Dlatego wszystkich właścicieli firm, księgowych i dyrektorów finansowych, którym zależy na utrzymaniu płynności finansowej i zapewnieniu sobie środków na rozwój biznesu, zapraszamy na ideamoney.pl i do kontaktu z naszymi ekspertami — mówi Damian Sapielak.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Gospodarka / Faktoring dla małych – ile to kosztuje?