Najbardziej opiniotwórcze medium biznesowe w Polsce
Od 21 lat piszemy o gospodarce i rynkach finansowych
30 dziennikarzy i analityków pisze dla Ciebie każdego dnia

Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Subskrypcje cyfrowe

Jakie są korzyści dla subskrybentów pb.pl?

Będąc prenumeratorem „Pulsu Biznesu” masz dostęp do wszystkich artykułów znajdujących się na portalu pb.pl. Dodatkowo zyskujesz możliwość korzystania z pozostałych produktów „Pulsu Biznesu”. Szczegółowa zawartość subskrypcji zależy od pakietu, z którego skorzystasz. Więcej o pakietach: prenumerata.pb.pl.

Jaka jest różnica pomiędzy pakietem Basic i Premium?

Pakiety różnią się ilością udostępnianych produktów „Pulsu Biznesu”.

Pakiet Basic umożliwia czytanie wszystkich newsów, artykułów i analiz znajdujących się na pb.pl. Dodatkowo zyskujesz dostęp do aplikacji mobilnej. 

Pakiet Premium oprócz wszystkich korzyści Basic daje Ci również możliwość korzystania z e-wydania, portalu Lex Biznes, raportów branżowych, a także z atrakcyjnych rabatów na konferencje. Więcej o pakietach: prenumerata.pb.pl.

Jak mogę zamówić prenumeratę?

Prenumeratę najszybciej zamówisz przez portal pb.pl klikając w link: prenumerata.pb.pl. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię i porozmawiać z konsultantem: 801 801 771 lub 22 333 98 32 albo pisząc na adres prenumerata@pb.pl.

Jakie są możliwości płatności za prenumeratę?

Za swoją prenumeratę możesz zapłacić na kilka sposobów:

Płatność internetowa PayU.

Płatność kartą (VISA, MasterCard, Maestro) / PayU

Płatność BLIK 

Płatność Masterpass / Visa Checkout  / PayU

Tradycyjnym przelewem bankowym. 

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Faktury VAT wystawiane są po zaksięgowaniu wpłaty. Faktura zostanie wystawiona na dane, które zostały podane podczas składania zamówienia. Dokument zostanie wysłany w formie tradycyjnego listu. Na Twoją prośbę możemy wysłać fakturę elektronicznie.

W jaki sposób mogę zaktualizować swoje dane?

Aby zaktualizować swoje dane (także te do rozliczeń) zaloguj się na swoje konto, a następnie przejdź do zakładki Twoje dane. Wprowadź aktualne dane, a następnie zatwierdź klikając przycisk - Zmień dane.

Na czym polega autoodnowienie subskrypcji cyfrowej?

Dzięki opcji autoodnowienia nie musisz już pamiętać o wykupieniu dostępu do „Pulsu Biznesu” na kolejny okres rozliczeniowy. Umowa ulegnie przedłużeniu na kolejny - taki sam okres rozliczeniowy. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie.

Na jaki okres mogę zakupić dostęp do subskrypcji?

Dostępne okresy subskrypcji: 1 (tylko w wersji cyfrowej), 3, 6, 12, 15 i 18 miesięcy. Im dłuższy będzie okres, na który wykupisz prenumeratę, tym cena jednostkowa za miesiąc będzie niższa.

Jak mogę sprawdzić, do kiedy ważna jest moja subskrypcja?

W celu sprawdzenia daty ważności subskrypcji zaloguj się na swoje konto, a następnie przejdź do zakładki Subskrypcje. Znajdziesz w niej informacje o produktach, które u nas posiadasz wraz z datą, do kiedy został wykupiony dostęp. 

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z pb.pl?

Z pb.pl możesz korzystać wygodnie na komputerze, tablecie i telefonie komórkowym.

Jak aktywować subskrypcję, która wygasła?

Subskrypcję możesz aktywować poprzez opłacenie jej na swoim koncie po zalogowaniu lub wejdź na: prenumerata.pb.pl, wybierz pakiet, który Cię interesuje i dokonaj zakupu. Możesz się także z nami skontaktować: prenumerata@pb.pl, tel.: 801 801 771 lub 22 333 98 32.

Kiedy otrzymam dostęp do prenumeraty?

Po otrzymaniu płatności za prenumeratę cyfrową dostęp aktywowany jest od razu. W przypadku wydania papierowego nasz konsultant zadzwoni do Państwa w najbliższym czasie od dokonanego zakupu w celu ustalenia szczegółów dostawy.

Kupiłem prenumeratę papierową. Kiedy otrzymam pierwszy egzemplarz?

Po otrzymaniu płatności za prenumeratę cyfrową dostęp aktywowany jest od razu. W przypadku wydania papierowego nasz konsultant zadzwoni do Państwa w najbliższym czasie od dokonanego zakupu w celu ustalenia szczegółów dostawy.

Jak mogę zmienić adres dostawy prasy?

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy skontaktuj się z nami na adres mailowy prenumerata@pb.pl lub telefonicznie: 801 801 771/ 22 333 98 32.

Na czym polega promocja dla nowych klientów?

Promocja pierwszy miesiąc za 7.90 zł lub 12.90 zł brutto (w zależności od tego, który pakiet wybierzesz) jest dostępna dla osób, które nigdy nie były subskrybentami „Pulsu Biznesu”. Podane stawki obejmują cenę za pierwszy miesiąc. W kolejnych miesiącach opłata miesięczna wynosi odpowiednio 79 zł i 129 zł brutto. Dla Twojej wygody została uruchomiona płatność autoodnawialna, dzięki której nie będziesz musiał pamiętać o konieczności opłacania subskrypcji na kolejne miesiące. 

FAQ - Konto na PB.pl

Jak założyć konto na pb.pl?

Aby założyć konto, należy wejść na pb.pl i kliknąć w okienko Zaloguj (w górnym prawym rogu). Po rozwinięciu się formularza logowania pojawi się przycisk Zarejestruj się. Wpisz swój adres mailowy i hasło, które posłużą Ci do kolejnych logowań.

W razie problemów z logowaniem skontaktuj się z nami: prenumerata@pb.pl, tel.: 801 801 771 lub 22 333 98 32.

Czy muszę założyć konto na pb.pl, aby móc korzystać z prenumeraty? 

Podczas zakupu prenumeraty konto na portalu pb.pl tworzy się automatycznie. Nie musisz zakładać go samodzielnie. Korzystanie z dostępu do prenumeraty możliwe jest wyłącznie po zalogowaniu się na swoje konto.

Nie otrzymałem maila aktywacyjnego

Jeśli nie masz w skrzynce odbiorczej maila aktywacyjnego, sprawdź inne foldery (w tym folder spam). Jeżeli nie ma go w żadnym z nich, skontaktuj się z nami: prenumerata@pb.pl, tel.: 801 801 771 lub 22 333 98 32.

Zapomniałem hasła do konta. Jak mogę je zmienić?

Aby odzyskać hasło wejdź na pb.pl i kliknij w przycisk Zaloguj (w górnym prawym rogu) - rozwinie się formularz logowania. Kliknij w "Nie pamiętasz hasła?”, a następnie wpisz adres mailowy, na który zostało założone konto. Na Twój adres e-mail zostanie wysłany link do zmiany hasła. Po kliknięciu w niego zostaniesz przekierowany na podstronę do zmiany hasła. Hasło musi składać się z minimum 5 znaków.

Mam problem z zalogowaniem.

W przypadku problemów z zalogowaniem spróbuj zalogować się na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami: prenumerata@pb.pl, tel.: 801 801 771 lub 22 333 98 32.

Zalogowałem się, ale mam zablokowany dostęp do artykułów.

Jeśli po zalogowaniu się na konto masz zablokowany dostęp do artykułów, to prawdopodobnie skończyła Ci się subskrypcja. Przedłuż ją opłacając kolejny okres rozliczeniowy. W przypadku, gdy subskrypcja jest opłacona, a problem mimo to występuje skontaktuj się z nami: prenumerata@pb.pl, tel.: 801 801 771 lub 22 333 98 32.

Ile osób może korzystać z mojego konta na pb.pl?

Dostęp do Pulsu Biznesu jest przyznawany indywidualnie. 

Na ilu urządzeniach mogę być zalogowany?

Możesz być zalogowany na 4 urządzeniach. 

FAQ - Aplikacja mobilna

Android i iOS 

Jesteśmy dostępni dla dwóch największych systemów: Android oraz iOS.

iOS: Wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Zgodność z urządzeniami: iPhone, iPad oraz iPod touch

Android: 4.0.3 i nowsze.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z aplikacji?

Z aplikacji mobilnej możesz korzystać na tabletach i smartfonach.

Czy muszę być subskrybentem, aby korzystać z aplikacji?

Tak, aby móc odblokować dostęp do treści zawartych w aplikacji mobilnej musisz mieć aktywną subskrypcję. Możesz wykupić ją tutaj: pb.pl/subskrypcja.

Czy na aplikacji mobilnej będę miał dostęp do e-wydania?

Tak. Mając aktywny dostęp do subskrypcji „Pulsu Biznesu” posiadasz dostęp do e-wydania na każdym urządzeniu mobilnym.

FAQ - Oferta korporacyjna

Czym jest subskrypcja korporacyjna?

Subskrypcja korporacyjna to subskrypcja „Pulsu Biznesu” w wersji Premium dostępna dla grupy co najmniej pięciu użytkowników. Subskrybenci korporacyjni otrzymują nieograniczony dostęp do serwisu ze wszystkimi jego funkcjonalnościami na każdym urządzeniu, w tym w aplikacji mobilnej. 

Jaka jest minimalna liczba dostępów?

Minimalna liczba zamawianych dostępów w ofercie korporacyjnej to pięć. 

Kto może skorzystać z próbnej subskrypcji korporacyjnej?

Z próbnej subskrypcji korporacyjnej może skorzystać jednorazowo każda organizacja. Warunkiem przyznania wersji próbnej jest podanie pięciu lub więcej adresów e-mail użytkowników, którym zostanie aktywowana subskrypcja próbna.

Co otrzymam w ramach subskrypcji próbnej ?

W ramach subskrypcji próbnej każdy z użytkowników „Pulsu Biznesu” otrzyma nieograniczony dostęp do treści publikowanych w pb.pl, platformy wsparcia prawnego LexBiznes, raportów branżowych oraz aplikacji mobilnej. W okresie próbnym będziemy także wysyłali na podany adres e-mail codzienny poranny newsletter „Pulsu Biznesu”.

Co stanie się po zakończeniu okresu próbnego ?

Po zakończeniu okresu próbnego subskrypcja wygaśnie automatycznie, a zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi zobowiązaniami. Następnie nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić propozycję dostosowaną do Twoich potrzeb.

Jaki jest koszt subskrypcji korporacyjnej? 

Koszt uzależniony jest od liczby użytkowników oraz czasu trwania subskrypcji. Wraz ze wzrostem liczby dostępów cena jednostkowa maleje. Wycena przygotowywana jest indywidualnie z uwzględnieniem specjalnych rabatów przyznawanych w ramach współpracy korporacyjnej. 

Czy mogę omówić ofertę z konsultantem?

Tak, po wypełnieniu formularza znajdującego się na prenumerata.pb.pl skontaktuje się z Tobą nasz konsultant. Możesz także skontaktować się z nim indywidualnie wysyłając e-mail na adres: oferta.korporacyjna@pb.pl lub dzwoniąc pod numer: 22 333 98 68.

Czy z oferty korporacyjnej mogą korzystać inne podmioty niż przedsiębiorstwa?

Tak, oferta korporacyjna dostępna jest dla każdej organizacji zainteresowanej zamówieniem co najmniej pięciu dostępów do „Pulsu Biznesu”. Do współpracy zapraszamy zarówno firmy jak i szkoły wyższe, urzędy oraz fundacje.

Czy wersja papierowa zawiera się w ofercie korporacyjnej?

Możliwe jest uwzględnienie wersji drukowanej „Pulsu Biznesu” jako odrębnej pozycji w ramach oferty korporacyjnej w specjalnej cenie. 

FAQ - Więcej o produktach PB

Portal pb.pl

Portal ekonomiczny pb.pl prowadzony jest przez Bonnier Business Polska sp. z o.o., który należy do szwedzkiej Grupy Bonnier - jednego z największych na świecie koncernów medialnych posiadającego 175 firm w 16 krajach. Każdego dnia na pb.pl pojawia się ok. 100 informacji o najważniejszych wydarzeniach ze świata gospodarki.

Oferta subskrypcji

Pakiety „Pulsu Biznesu” są tak przygotowane, aby w łatwy sposób móc dobrać je do własnych potrzeb. Szczegółowy opis zawartości poszczególnych pakietów znajdziesz tutaj: prenumerata.pb.pl.

Newslettery

Zapisując się do newsletterów „Pulsu Biznesu” otrzymasz na maila skondensowaną porcję najważniejszych informacji, które opublikowaliśmy na pb.pl. Dzięki temu w jednym miejscu znajdziesz to, co najistotniejsze. Logując się do swojego konta na pb.pl i po wejściu na zakładkę Newslettery masz możliwość zarządzania nimi, w tym dopisania się do newsletterów tematycznych.

E-wydanie

E-wydanie jest elektroniczną wersją dziennika dostępną o godzinie 22 dzień wcześniej niż na papierze (od poniedziałku do piątku). Dzięki niemu możesz czytać gazetę na komputerze i dowolnym urządzeniu mobilnym w jeszcze wygodniejszy sposób. Dostęp do e-wydania otrzymasz wykupując subskrypcję w pakiecie Premium. Wydania elektroniczne znajdujące się na portalu pb.pl są wersji tylko do odczytu. Wszystkie numery znajdziesz tutaj: e.pb.pl

Wydanie papierowe

Wydanie papierowe „Pulsu Biznesu” – jedynego w Polsce dziennika poświęconego wyłącznie gospodarce - jest dostępne od poniedziałku do piątku. Możesz zamówić je do domu lub bezpośrednio do biura. Dziennik prezentuje najważniejsze fakty tak, aby były one przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera, inwestora i osób zainteresowanych najważniejszymi informacjami biznesowymi. Raz w miesiącu wydajemy ekskluzywny dodatek „Puls Biznesu Weekend”, poświęcony tematyce lifestylowej w ujęciu biznesowym i nie tylko.

Aplikacja mobilna

Dzięki aplikacji mobilnej możesz jeszcze wygodniej czytać nasze informacje gospodarcze na tabletach i telefonach komórkowych. Aplikacja mobilna dostępna jest w wersji na Androida i iOS. 

Raporty branżowe

Dostępne raporty branżowe dotyczą sytuacji gospodarczej różnych sektorów rynku. Dzięki nim masz dostęp do jeszcze pełniejszej wiedzy o otoczeniu, w którym działa przedsiębiorstwo i o jego konkurencji. Do raportów masz dostęp po wykupieniu pakietu Premium i wejściu na: pb.pl/konto/pliki.

Lex Biznes

W systemie wiedzy prawnej LexBiznes znajdziesz m.in. wzory dokumentów oraz pism szczególnie przydatne dla przedsiębiorców, ale także akty prawne, orzecznictwo i interpretacje. Na portalu lexbiznes.pb.pl znajdziesz również najważniejsze zmiany w prawie podzielone na kategorie, abyś jeszcze łatwiej mógł odnaleźć to, co Cię interesuje. 

Puls Biznesu Weekend

„Puls Biznesu Weekend” jest ekskluzywnym miesięcznikiem, który stanowi dodatek do „Pulsu Biznesu”, poświęcony jest tematyce lifestylowej w ujęciu biznesowym i nie tylko. Subskrybenci cyfrowi mają dostęp do pełnej wersji magazynu, dzięki E-wydaniu. Znajdziesz je na e.pb.pl.

MASZ PYTANIA? prenumerata@pb.pl 22 333 98 32