Zaloguj
Najbardziej opiniotwórcze medium biznesowe w Polsce
Od 24 lat piszemy o gospodarce i rynkach finansowych
30 dziennikarzy i analityków pisze dla Ciebie każdego dnia

Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Subskrypcje

Jak mogę zamówić prenumeratę?

Prenumeratę najszybciej zamówisz przez stronę: pb.pl/subskrypcja. Możesz również zadzwonić na naszą infolinię i porozmawiać z konsultantem: 801 801 771 lub 22 333 98 32 albo pisząc na adres prenumerata@pb.pl.

Jakie są możliwości płatności za prenumeratę?

Za swoją prenumeratę możesz zapłacić na kilka sposobów:

Płatność internetowa PayU.
Płatność kartą (VISA, MasterCard, Maestro) / PayU
Płatność BLIK
Płatność Masterpass / Visa Checkout  / PayU
Tradycyjnym przelewem bankowym. 

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Faktury VAT wystawiane są w ciągu 7. dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Potwierdzenie warunków zamówienia jest tożsame z wyrażeniem zgody na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail.

Aby zaktualizować swoje dane (także te do rozliczeń) zaloguj się na swoje konto, a następnie przejdź do zakładki Twoje dane. Wprowadź aktualne dane, a następnie zatwierdź klikając przycisk - Zmień dane.

Zasady realizacji płatności cyklicznych

Z dostępu możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Płatności za kolejne okresy subskrypcji realizowane są poprzez pobranie ceny z karty płatniczej nie wcześniej niż na 72 h przed i nie później niż na 24 h przed rozpoczęciem kolejnego okresu subskrypcji. Aby zrezygnować z subskrypcji, zaloguj się na swoje konto na pb.pl, następnie w zakładce Subskrypcje kliknij przycisk "Zarządzaj subskrypcją". 

Zasady realizacji płatności autoodnawialnych

Płatność autoodnawialna stanowi formę automatycznego przedłużenia subskrypcji użytkowników, którzy nie zdecydowali się na cykliczną płatność kartą. Wybierając opcję płatności autoodnawialnej subskrypcja jest przedłużana na kolejny - taki sam okres - a następnie wystawiana jest faktura proforma z 14-dniowym terminem płatności. Rezygnacji z płatności autoodnawialnych można dokonać wysyłać wiadomość na adres prenumerata@pb.pl na zasadach określonych w regulaminie (pkt 81).

Jak mogę sprawdzić, do kiedy ważna jest moja subskrypcja?

W celu sprawdzenia daty ważności subskrypcji zaloguj się na swoje konto, a następnie przejdź do zakładki Subskrypcje. Znajdziesz w niej informacje o produktach, które u nas posiadasz wraz z datą, do kiedy został wykupiony dostęp. 

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z pb.pl?

Masz możliwość wygodnego korzystania z pb.pl na komputerze, tablecie i telefonie komórkowym. Możesz być zalogowany na maksymalnie 4-ech urządzeniach. 

Kiedy otrzymam dostęp do prenumeraty?

Po otrzymaniu płatności za prenumeratę cyfrową dostęp aktywowany jest od razu. W przypadku wydania papierowego nasz konsultant zadzwoni do Państwa w ciągu 2-óch dni  roboczych od dokonanego zakupu w celu ustalenia szczegółów dostawy.

Jak mogę zmienić adres dostawy prasy?

Jeśli chcesz zmienić adres dostawy skontaktuj się z nami na adres mailowy prenumerata@pb.pl lub telefonicznie: 801 801 771/ 22 333 98 32.

Na czym polega oferta „Poznaj PB"?

Korzystając z promocji "Poznaj PB" otrzymujesz pełen dostęp do serwisu za 7,90 zł brutto miesięcznie przez pierwsze trzy miesiące - po tym okresie opłata miesięczna wynosić będzie 79,00 zł brutto. Dla Twojej wygody została uruchomiona płatność autoodnawialna, dzięki której nie będziesz musiał pamiętać o konieczności opłacania subskrypcji na kolejne miesiące. Z subskrypcji możesz zrezygnować w każdej chwili i korzystać do końca okresu rozliczeniowego. 

FAQ - Konto na PB.pl

Jak założyć konto na pb.pl?

Aby założyć konto, należy wejść na pb.pl i kliknąć w okienko Zaloguj (w górnym prawym rogu). Po rozwinięciu się formularza logowania pojawi się przycisk Zarejestruj się. Wpisz swój adres mailowy i hasło, które posłużą Ci do kolejnych logowań.

W razie problemów z logowaniem skontaktuj się z nami: prenumerata@pb.pl, tel.: 801 801 771 lub 22 333 98 32.

Czy muszę założyć konto na pb.pl, aby móc korzystać z prenumeraty? 

Podczas zakupu prenumeraty konto na portalu pb.pl tworzone jest automatycznie. Nie musisz zakładać go samodzielnie. Korzystanie z dostępu do prenumeraty możliwe jest wyłącznie po zalogowaniu się na swoje konto.

Nie otrzymałem maila aktywacyjnego

Jeśli nie masz w skrzynce odbiorczej maila aktywacyjnego, sprawdź inne foldery (w tym folder spam). Jeżeli nie ma go w żadnym z nich, skontaktuj się z nami: prenumerata@pb.pl, tel.: 801 801 771 lub 22 333 98 32.

Zapomniałem hasła do konta. Jak mogę je zmienić?

Aby odzyskać hasło wejdź na pb.pl i kliknij w przycisk Zaloguj (w górnym prawym rogu) - rozwinie się formularz logowania. Kliknij w "Nie pamiętasz hasła?”, a następnie wpisz adres mailowy, na który zostało założone konto. Na Twój adres e-mail zostanie wysłany link do zmiany hasła. Po kliknięciu w niego zostaniesz przekierowany na podstronę do zmiany hasła. Hasło musi składać się z minimum 5 znaków.

Mam problem z zalogowaniem.

W przypadku problemów z zalogowaniem spróbuj zalogować się na innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami: prenumerata@pb.pl, tel.: 801 801 771 lub 22 333 98 32.

Zalogowałem się, ale mam zablokowany dostęp do artykułów.

Jeśli po zalogowaniu się na konto masz zablokowany dostęp do artykułów, to prawdopodobnie skończyła Ci się subskrypcja. Przedłuż ją opłacając kolejny okres rozliczeniowy. W przypadku, gdy subskrypcja jest opłacona, a problem mimo to występuje skontaktuj się z nami: prenumerata@pb.pl, tel.: 801 801 771 lub 22 333 98 32.

Ile osób może korzystać z mojego konta na pb.pl?

Dostęp do pb.pl jest przyznawany indywidualnie. Możesz być zalogowany na maksymalnie 4-ech urządzeniach. 

FAQ - Aplikacja mobilna

Android i iOS 

Jesteśmy dostępni dla dwóch największych systemów: Android oraz iOS.

iOS: Wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Zgodność z urządzeniami: iPhone, iPad oraz iPod touch

Android: 4.0.3 i nowsze.

Na jakich urządzeniach mogę korzystać z aplikacji?

Z aplikacji mobilnej możesz korzystać na tabletach i smartfonach.

Czy muszę być subskrybentem, aby korzystać z aplikacji?

Tak, aby móc odblokować dostęp do treści zawartych w aplikacji mobilnej musisz mieć aktywną subskrypcję. Możesz wykupić ją tutaj: pb.pl/subskrypcja.

Czy na aplikacji mobilnej będę miał dostęp do e-wydania?

Tak. Mając aktywny dostęp do subskrypcji „Pulsu Biznesu” posiadasz dostęp do e-wydania na każdym urządzeniu mobilnym.

FAQ - Oferta korporacyjna

Czym jest subskrypcja korporacyjna?

Subskrypcja korporacyjna to subskrypcja „Pulsu Biznesu” w wersji Premium dostępna dla grupy co najmniej pięciu użytkowników. Subskrybenci korporacyjni otrzymują nieograniczony dostęp do serwisu ze wszystkimi jego funkcjonalnościami na każdym urządzeniu, w tym w aplikacji mobilnej. Więcej dowiesz się na: oferta.korporacyjna.pb.pl. 

Jaka jest minimalna liczba dostępów?

Minimalna liczba zamawianych dostępów w ofercie korporacyjnej to pięć. 

Kto może skorzystać z próbnej subskrypcji korporacyjnej?

Z próbnej subskrypcji korporacyjnej może skorzystać jednorazowo każda organizacja. Warunkiem przyznania wersji próbnej jest podanie pięciu lub więcej adresów e-mail użytkowników, którym zostanie aktywowana subskrypcja próbna.

Co otrzymam w ramach subskrypcji próbnej ?

W ramach subskrypcji próbnej każdy z użytkowników „Pulsu Biznesu” otrzyma nieograniczony dostęp do treści publikowanych w pb.pl, platformy wsparcia prawnego LexBiznes, raportów branżowych oraz aplikacji mobilnej. W okresie próbnym będziemy także wysyłali na podany adres e-mail codzienny poranny newsletter „Pulsu Biznesu”.

Co stanie się po zakończeniu okresu próbnego ?

Po zakończeniu okresu próbnego subskrypcja wygaśnie automatycznie, a zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi zobowiązaniami. Następnie nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić propozycję dostosowaną do Twoich potrzeb.

Jaki jest koszt subskrypcji korporacyjnej? 

Koszt uzależniony jest od liczby użytkowników oraz czasu trwania subskrypcji. Wraz ze wzrostem liczby dostępów cena jednostkowa maleje. Wycena przygotowywana jest indywidualnie z uwzględnieniem specjalnych rabatów przyznawanych w ramach współpracy korporacyjnej. 

Czy mogę omówić ofertę z konsultantem?

Tak, w tym celu wyślij e-mail na adres: oferta.korporacyjna@pb.pl lub zadzwoń pod numer: +48 600 013 363.

Czy z oferty korporacyjnej mogą korzystać inne podmioty niż przedsiębiorstwa?

Tak, oferta korporacyjna dostępna jest dla każdej organizacji zainteresowanej zamówieniem co najmniej pięciu dostępów do „Pulsu Biznesu”. Do współpracy zapraszamy zarówno firmy jak i szkoły wyższe, urzędy oraz fundacje.

Czy wersja papierowa zawiera się w ofercie korporacyjnej?

Możliwe jest uwzględnienie wersji drukowanej „Pulsu Biznesu” jako odrębnej pozycji w ramach oferty korporacyjnej w specjalnej cenie. 

FAQ - Więcej o produktach PB

Portal pb.pl

Portal ekonomiczny pb.pl prowadzony jest przez Bonnier Business Polska sp. z o.o., który należy do szwedzkiej Grupy Bonnier - jednego z największych na świecie koncernów medialnych posiadającego 175 firm w 16 krajach. Każdego dnia na pb.pl pojawia się ok. 100 informacji o najważniejszych wydarzeniach ze świata gospodarki, w tym artykuły opublikowane na łamach dziennika „Puls Biznesu”. 

Oferta subskrypcji

Pakiety „Pulsu Biznesu” są tak przygotowane, aby w łatwy sposób móc dobrać je do własnych potrzeb. Szczegółowy opis zawartości poszczególnych pakietów znajdziesz tutaj: pb.pl/subskrypcja.

Newslettery

Zapisując się do newsletterów „Pulsu Biznesu”, otrzymasz na maila skondensowaną porcję najważniejszych informacji, które opublikowaliśmy na pb.pl. Dzięki temu w jednym miejscu znajdziesz to, co najistotniejsze. Logując się do swojego konta na pb.pl i po wejściu na zakładkę Newslettery masz możliwość zarządzania nimi, w tym dopisania się do newsletterów tematycznych.

E-wydanie

E-wydanie jest elektroniczną wersją dziennika dostępną o godzinie 20 dzień wcześniej niż na papierze (od poniedziałku do piątku). Dzięki niemu możesz czytać gazetę na komputerze i dowolnym urządzeniu mobilnym w jeszcze wygodniejszy sposób.

Dostęp do e-wydań otrzymasz wykupując subskrypcję w pakiecie Premium. Wszystkie numery znajdziesz tutaj: e.pb.pl (w wersji tylko do odczytu).  

Wydanie papierowe

Wydanie papierowe „Pulsu Biznesu” – jedynego w Polsce dziennika poświęconego wyłącznie gospodarce - jest dostępne od poniedziałku do piątku. Możesz zamówić je do domu lub bezpośrednio do biura. Dziennik prezentuje najważniejsze fakty tak, aby były one przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera, inwestora i osób zainteresowanych najważniejszymi informacjami biznesowymi. 

Aplikacja mobilna

Dzięki aplikacji mobilnej możesz jeszcze wygodniej czytać nasze informacje gospodarcze na tabletach i telefonach komórkowych. Aplikacja mobilna dostępna jest w wersji na Androida i iOS. Pobierz:

Raporty, rankingi, zestawienia

Jeśli jesteś posiadaczem subskrypcji Premium, uzyskasz dostęp do naszych raportów m.in. do katalogów Gazel Biznesu, wyników rankingu Złoty Bankier, biuletynów Złotowieści, a także licznych raportów na temat bankowości w Polsce. Aby zobaczyć pełną zawartość, wejdź na: pb.pl/konto/pliki i zaloguj się na swoje konto. 

Lex Biznes

W systemie wiedzy prawnej LexBiznes znajdziesz m.in. wzory dokumentów oraz pism szczególnie przydatne dla przedsiębiorców, ale także akty prawne, orzecznictwo i interpretacje. Na portalu lexbiznes.pb.pl znajdziesz również najważniejsze zmiany w prawie podzielone na kategorie, abyś jeszcze łatwiej mógł odnaleźć to, co Cię interesuje. 

Analizy PB

Analizy PB to bieżący monitoring najważniejszych sektorów gospodarki i analiza kluczowych danych makroekonomicznych.  Na portalu znajdziesz codzienne komentarze i prognozy na przyszłość naszych najbardziej doświadczonych analityków.

Platforma Danych PB

Platforma Danych PB to narzędzie, dzięki któremu możesz samodzielnie tworzyć, porównywać i pobierać wykresy z wielu branż. Będziesz mógł na bieżąco przygotowywać strategie i modele analityczne na podstawie najnowszych danych oraz tworzyć z nich spersonalizowane analizy.

MASZ PYTANIA? prenumerata@pb.pl 22 333 98 32