FDA: Pfizer pominął w reklamie ryzyko brania Viagry

21-04-2008, 19:32

Amerykański Urząd Żywności i Leków (FDA) ostrzegł koncern farmaceutyczny Pfizer, że niektóre jego reklamy Viagry nie w  pełni informują o niebezpieczeństwach wynikających z zażywania tego leku.

FDA wskazało, że reklama wideo Viagry umieszczona na jednej z internetowych stron nie wspomina w żaden sposób, iż z przyjmowaniem leku wiąże się pewne ryzyko. Urząd wskazuje, że sam Pfizer informuje na opakowaniu Viagry, że branie leku wiąże się z niebezpieczeństwem ataku serca lub nagłej utraty wzroku.

MD, MarketWatch

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / FDA: Pfizer pominął w reklamie ryzyko brania Viagry