Firma zamiast reklamy na Super Bowl da wolne pracownikom

aktualizacja: 26-01-2017, 14:45

Kraft Heinz ogłosił, że zamiast wydawać wielkie pieniądze na reklamę podczas Super Bowl woli dać wolne pracownikom.

Pracownicy amerykańskiej firmy będą mieli wolne 6 lutego, dzień po finale rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego, w którym spotkają się drużyny New England Patriots i Atlanta Falcons.

Kraft Heinz posunął się do tego, że stworzył ogólnokrajową petycję do władz, aby ogłosiły dzień po Super Bowl wolnym od pracy dla wszystkich.

- Statystyki pokazują, że ponad 16 mln ludzi zgłasza chorobę lub po prostu nie pokazuje się w pracy po Super Bowl. A w przypadku tych, którzy przychodzą wydajność pracy spada tak mocno, że kraj traci na tym średnio ok. 1 mld USD – głosi apel spółki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu