Firma zamiast reklamy na Super Bowl da wolne pracownikom

Kraft Heinz ogłosił, że zamiast wydawać wielkie pieniądze na reklamę podczas Super Bowl woli dać wolne pracownikom.

Pracownicy amerykańskiej firmy będą mieli wolne 6 lutego, dzień po finale rozgrywek zawodowej ligi futbolu amerykańskiego, w którym spotkają się drużyny New England Patriots i Atlanta Falcons.

Kraft Heinz posunął się do tego, że stworzył ogólnokrajową petycję do władz, aby ogłosiły dzień po Super Bowl wolnym od pracy dla wszystkich.

- Statystyki pokazują, że ponad 16 mln ludzi zgłasza chorobę lub po prostu nie pokazuje się w pracy po Super Bowl. A w przypadku tych, którzy przychodzą wydajność pracy spada tak mocno, że kraj traci na tym średnio ok. 1 mld USD – głosi apel spółki.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś, MarketWatch

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Firma zamiast reklamy na Super Bowl da wolne pracownikom