Firmy nie doceniają internetu

DI
01-06-2012, 00:00

BADANIE

Dostępność strony www, możliwość kontaktu przez e-mail, wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google’a oraz profil na Facebooku — to zdaniem internautów niezbędne elementy, o jakie muszą zadbać małe i średnie firmy w internecie.

Wynika tak z badania przeprowadzonego przez portal Firmy.net, w ramach programu Firma Przyjazna Internautom. Wyniki badania pokazują, że przedsiębiorcy nie wykorzystują w pełni możliwości promocji, jakie daje im internet.

Pierwszym, najpoważniejszym błędem wskazywanym przez internautów (50,69 proc.), jest niepodawanie cen udostępnianych produktów. Jako drugi w kolejności (34,70 proc.) jest wymieniany brak wiarygodnych informacji o firmie w jej publikacjach internetowych.

Internauci wytykają też firmom zbyt ogólne i krótkie opisy produktów (31,49 proc.), wstawianie tych samych treści na różnych stronach (20,09 proc.), brak opinii o firmie (19,36 proc.), a także brak informacji o firmie w Google’u (14,40 proc.).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DI

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Firmy nie doceniają internetu