Ford przyciąga elektroniką

RB.BLOOMBERG
31-12-2008, 00:00

Drugi pod względem wielkości koncern motoryzacyjny w Stanach Zjednoczonych ma pomysł, jak w czasie kryzysu przyciągnąć klientów do salonów. W luksusowych autach z logo Lincolna, które zaprezentuje podczas salonu samochodowego w styczniu, będzie montował automatyczny system parkowania (Active Park Assist). Podobne nowinki montuje w luksusowych modelach japońska Toyota. Dzięki systemowi Ford chce zminimalizować spadek sprzedaży. W listopadzie koncern sprzedał o 16 proc. mniej samochodów niż w tym samym okresie ubiegłego roku. Amerykanie najmniej kupowali lincolnów, których sprzedaż stopniała aż o 19 proc.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: RB.BLOOMBERG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Ford przyciąga elektroniką