Forever 21 debiutuje w Polsce

  • Alina Treptow
12-07-2016, 22:00

Amerykanie forsują polski rynek odzieżowy. Forever 21 w 2016 r. otworzy nad Wisłą trzy salony.

Piąty pod względem wielkości dystrybutor odzieży w Stanach Zjednoczonych — Forever 21 — rozpoczyna działalność w Polsce. Grupa, notowana na amerykańskim NASDAQ, informuje o trzech pierwszych sklepach, których otwarcie zaplanowano na III i IV kwartał 2016 r.

— Warszawska Arkadia, łódzka Manufaktura oraz poznańskaPosnania to idealne miejsca dla naszych sklepów w Polsce — mówi Alexandros Doukas, dyrektor generalny Teren Management Europe, spółki będącej partnerem franczyzowym Forever 21. Debiut w Polsce to element planów europejskich. W latach 2015-18 spółka z Los Angeles planuje otworzyć 50 sklepów w największych miastach, m.in. we Francji, Portugalii, Włoszech, Czechach. Polskim rynkiem interesuje się również inna amerykańska firma odzieżowa — Urban Outfitters oraz japońska Uniqlo.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Alina Treptow

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Forever 21 debiutuje w Polsce