Czytasz dzięki

Francuski MA FRENCH BANK rozpoczął swoją działalność korzystając z Platformy Ferryt

  • Materiał partnera
opublikowano: 16-10-2019, 00:01

Francuski bank La Banque Postale należący do grupy La Poste – francuskiego operatora pocztowego – uruchomił nowy bank detaliczny pod nazwą MA FRENCH BANK. Przesłaniem banku jest być: mobilnym, cyfrowym i przyjaznym klientom. Oferta skierowana jest przede wszystkim do nowej generacji klientów korzystających z usług za pomocą urządzeń mobilnych. Bank silnie stawia na nowoczesność - poziom cyfryzacji realizowanych procesów sięga blisko 100 procent.

Nowy bank na francuskim rynku

Oferowane przez bank usługi dotyczą klasycznego zakresu bankowości detalicznej. Obejmują prowadzenie rachunków, obsługę zleceń i transakcji, obsługę produktów kredytowych i oszczędnościowych, a także kart płatniczych. Bank wprowadził także usługi dodane, m.in. dostępna będzie platforma crowdfundingowa. Nowa instytucja, po fazie testów z pracownikami grupy La Poste, zaoferowała już swoje usługi szerokiemu gronu klientów.

FERRYT – platforma do wielokanałowej obsługi klientów/procesów

Systemy informatyczne w MA FRENCH BANK zbudowane zostały w oparciu o udostępnione przez polski mBank rozwiązanie o nazwie mBox. Jest to zintegrowany zestaw rozwiązań informatycznych wraz z biznesowym know-how z zakresu bankowości detalicznej. Elementem wdrażanych rozwiązań informatycznych jest Ferryt Platform - zaawansowany system klasy BPM firmy DomData. Dzięki temu cyfryzacją objęte są praktycznie wszystkie procesy biznesowe w banku.

Platforma Ferryt zapewnia możliwość automatyzacji i cyfryzacji m.in. procesów sprzedażowych (w tym wniosków internetowych i mobilnych) oraz obsługi posprzedażnej produktów i usług, zarządzania relacjami z klientem, procesów reklamacyjnych, obsługi rachunków. Cechą wyróżniającą system Ferryt jest możliwość uruchomienia procesów w trybie omnichannel. Platforma Ferryt od lat z powodzeniem funkcjonuje w wielu bankach i jest nieustająco rozwijana i dostosowywana do ich potrzeb. 

Frankowicze kontra banki
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE
×
Frankowicze kontra banki
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany co dwa tygodnie
Kamil Zatoński
Informacje dla zadłużonych we franku szwajcarskim. Rozstrzygnięcia z sal sądowych, opinie prawników, bankierów i zainteresowanych problemem
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Procesy biznesowe dla MA FRENCH BANK zostały opracowane i zamodelowane przez firmę Accenture będącą głównym integratorem projektu. DomData dostosowała Ferryt do technicznych wymagań banku, dostosowała UI i świadczyła aktywne wsparcie dla zespołów wdrożeniowych w zakresie konfiguracji platformy i optymalizacji przebiegu procesów. W oparciu o Ferryt zaimplementowano między innymi wnioski sprzedażowe i posprzedażowe udostępnione klientom poprzez kanały internet i mobile, które zostały także zintegrowane z bankowością internetową / mobilną MA FRENCH BANK. „Pracowaliśmy wspólnie z DomData z dużym zaangażowaniem i mamy w tej chwili wrażenie, że zbudowana została wartość unikalna na rynku francuskiej bankowości.” – mówi Laurent Peron, Project Manager wdrożenia systemu BPM w banku.

Kierunki ekspansji nowego banku

MA FRENCH BANK spodziewa się zainteresowania swoją ofertą przede wszystkim ze strony klientów szukających autonomii, szybkości, praktyczności i niezależności w korzystaniu z usług bankowych. Bank zachowuje  jednak przy tym uniwersalność. Klientom przyzwyczajonym do klasycznej, bezpośredniej ‘face to face’ formy kontaktu udostępnia swoje usługi także za pośrednictwem francuskich urzędów pocztowych.

Bank planuje dalszą ekspansję biznesową w oparciu o posiadaną technologię i jej dalszy rozwój. MA FRENCH BANK liczy na pozyskanie w ciągu najbliższych 5 lat ponad 1 000 000 klientów.

Dowiedz się więcej o Platformie Ferryt

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Materiał partnera

Polecane