Francuzi potrzebują cyfrowych pionierów

  • Marta Bellon
opublikowano: 11-02-2016, 22:00

Można zajadać się tortem, można też z okazji 90-lecia holdingu zapowiedzieć konkurs dla start-upowców. Jak Publicis Groupe.

Francuska Grupa Publicis, zrzeszająca pod swoim szyldem agencje reklamowe od Seattle po Warszawę, zamierza wesprzeć 90 start-upów z całego świata rozwijających projekty o charakterze cyfrowym. Na 90-lecie istnienia marki holding szuka „pionierów jutra” — start-upowców i pomysłodawców projektów (wśród nich mogą być także studenci lub pracownicy grupy), którzy rozwijają obiecujące przedsięwzięcia cyfrowe. Zaproponuje im program mentoringowyi kapitał. Warunek? Start-up lub pomysłodawca musi działać na rynku, na którym jest obecny Publicis. Polska jest takim rynkiem. Przedsięwzięcie nosi nazwę Publicis90 Initiative. Do udziału w przedsięwzięciu Grupa zaprasza również nieco bardziej dojrzałych start-upowców, który potrzebują pomocy, by wprowadzić firmę na kolejny poziom rozwoju. Grupa zakłada inwestycje na poziomie 10-500 tys. EUR w zależności od stadium zaawansowania projektu. Chce również zaoferować najciekawszym pomysłodawcom roczny mentoring z własnymi doświadczonymi ekspertami od marketingu, komunikacji i projektów cyfrowych. Wybrani pomysłodawcy zostanąteż zaproszeni na Viva Technology Paris — święto networkingu, na którym spotykają się start-upowcy z całego świata. Zgłoszone projekty będą oceniane dwukrotnie. Najpierw na poziomie regionalnym weźmie je pod lupę 76 tys. pracowników globalnego holdingu. Następnie jury złożone z ekspertów danego regionu wytypuje projekty z największym potencjałem na tzw. krótkiej liście, a 90 laureatów wybierze ostatecznie jury globalne. Zgłoszenia można przesyłać do 28.02. Regulamin można znaleźć na stronie: http:// www.publicis90.com. Za jej pośrednictwem można również wysyłać zgłoszenia. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Bellon

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu