FTD: Aldi opóźni wejście na polski rynek

opublikowano: 17-09-2007, 09:59

Niemiecka sieć dyskontowa Aldi opóźni wejście na polski rynek, poinformował Financial Times Deutschland, powołując się na branżowe źródło w Polsce.

Aldi opóźni realizację planu wejścia na polski rynek z powodu trudności ze zdobyciem lokalizacji dla swoich sklepów, napisał Financial Times Deutschland. Według dziennika, nastąpi to na początku przyszłego roku.  Niemiecka spółka otworzy na Śląsku ok. 10 sklepów, wobec planowanych wcześniej 20-30.
MD, AFP

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / FTD: Aldi opóźni wejście na polski rynek